2xMSI Radeon 5850 Twin Frozr II [SOLGT]

  • EDIT: Den kan slettes da kortene er blevet solgt.
    Puha!


    Efter at have startet på studie er det godt nok ikke meget Tweak det er blevet til, udover selvfølgelig at følge med i diverse nyheder.


    Nu er det så at jeg har vundet en lan konkurrence her i Århus hvor jeg nu bor, og studerer, og som præmie fik jeg et helt nyt 7950 i præmie. Det betyder så at mit 2xMSI Radeon 5850 Twin Frozr II i CrossfireX er lidt overflødige (det ene af kortene er kun en måned gamle, suk).


    Tl:dr: Jeg har 2xMSI Radeon 5850 Twin Frozr II jeg gerne vil sælge, da jeg har et nyt kort og gerne vil spare lidt på strømmen.


    HBO; over 3000 vinder.
    Med følger;
    2x5850'ere som nævn (det ene lidt over et år gammelt, det andet 2 uger gammelt = 2 ugers brug
    ) begge stadig med fabriks garanti, og det ene stadig med kvittering og indpakning.
    2 CrossfireX broer (en lang og en kort). Begge kort har aldirg været overclocked.


    Jeg går ikke under i prisen da det sidste nyeste kostede 2200,- alene.


    Byd byd byd!


    Det hele kan hentes i Århus N, ellers kan jeg sende det hvis du er med på at i hvert falde splitte forsendelsen.


    /Gehenna.

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

    Rettet 2 gange, sidst af Gehenna: De er blevet solgt ().

  • Ehm... Prøv lige se andre tråde med 5850 til salg. De går for ca. 600,- pr stk måske 700 hvis du er heldig. For 3000,- ka man jo faktisk få et nyt 7950 eller 2x6950 brugt.

  • ikke for og gøre dig helt deprimeret, men de penge mistede du da du var naiv nok til og bestille et "sprit" nyt fra en eller anden hjemmeside til 2200, du er godt klar over hvor dumt det ser ud når du kan købe et sprit nyt 6970 MSI Lightning , dvs OC versionen som koster 2600 fra sprit nyt.


    De kort går for max 800,- pr styk, men så skal det også være XFX's black edition serie eller noget der svarer dertil


    beklager , men , you got screwed on the pooch on that one ;-)


    held og lykke med dit salg.


    men jeg er villig til og byde 1000 samlet for dem begge.

  • Buddene er noterede. Jeg har dem også til salg på andre hjemmesider selvfølgelig, så nu ser vi.


    Kortet er desværre rent faktisk spritnyt, problemet er at hele 58xx serien blev og er ekstremt overpriced pga hele bitcoin sagen, men da jeg allerede havde 1 kort, så var det et sats.

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Der er nu but 1700 for begge.


    Så første bud over 1700 eller, 1700 med mulighed for at afhente vinder.


    De klarer sig smukt, bare ikke i det ene grafik krævende spil jeg spiller :/

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Der er nu but 1700 for begge.


    Så første bud over 1700 eller, 1700 med mulighed for at afhente vinder.


    De klarer sig smukt, bare ikke i det ene grafik krævende spil jeg spiller :/


    så undrer jeg mig lidt, hvad spil spiller du som du mener de ikke kører perfekt i ?, fordi 2x 5870 kan hive 100 fps hjem på bf3 i ultra settings.


    det afhænger selvfølgelig også af dit andet hardware, cpu, ram osv.

  • Det er ikke kortene der er problemet, det er spillet.
    Jeg ville gerne spille Skyrim i fuld ultra med en masse mods, det kan et enkelt af dem klare på omrink 40+ fps steady, så jeg tænkte at CF ville være fint, men Skyrim har elendig crossfire support, så det eneste jeg får ud af at slå det til, er visuelle artifakter i spillet.


    Jeg ved ikke om det er ATI eller Bethesda der har været dovne, men som det er ud ige nu kan jeg ikke få mit CF build til at yde det de kan i Skyrim. Alle andre spil er de brilliant i.


    De skal dog basalt set også kun sælges fordi jeg har vundet et nyt kort.

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.