gendan billeder.

• Hej herinde. Har oprettet mig herinde fordi jeg er total rookie til Iphone og general teknik så håber på lidt hjælp...

Jeg har haft iphone siden ca. jul og har fået skrabet nogen virkelig gode nytårsbilleder og billeder af min lille nye guldkklump på kornet.

- Men da en af mine kammerater, viste mig jailbreak idag, blev jeg nysgerrig og ville også ha det installeret, da det ikke virkede søgte jeg på google for at finde lidt ud af det, og der var en som skrev at jeg bare skulle nulstille min tlf så ville det virke og det gjorde jeg efterfølgende var: Indstillinger-generelt-nulstil-nulstil alle indstillinger.. Nu står jeg så bare i den situation at alle telefonens billeder er blevet slettet, og jeg vil RIGTIG gerne ha dem igen.. jeg har prøvet at gendanne telefonen uden hjælp, og på itunes kan jeg se at sidst jeg foretog en sikkerhedskopiering var her d. 25 - altså mens billederne stadig var på telefonen. Men selvom jeg trykker "gendan fra sikkerhedskopi" på itunes, dukker der ingen billeder op.. Det skal lige siges at jeg IKKE har mac.

Findes der nogen måder jeg kan få mine billeder igen på? ville gøre mig ovenud lykkelig.

På forhånd tak.