Sites om Hacking

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Filmen er også rigtig fed efter min mening, men holder sig ikke helt til sandheden. John Markoff fra LA Times har pyntet lidt for meget på historien. Da jeg læste Mitnicks bog "Fugitive game" skriver han også, at han ikke er helt tilfreds med den film ;)

Naturligvis gør den ikke det... Der er MEGET få film der holder sig 100% til sandhenden og som er værd at se... ;) (Hvis man er en mand)... For så ville det jo egentlig ikke rigtig være en film, men en dokumentar... :)) ... Film skal have en hvis grad af fiction...

Der minder meget godt om folkeskoleopgaver på det område.... Det behøver ikke være rigtigt det der står, men det skal bare fange folks opmærksomhed og overbevise dem om at det de læser er rigtigt... :))

• Se filmene Hackers 1-2 og 3

2'eren er den nævnte Operation Takedown, og er nok også den bedste

Ellers kunne du jo skrive noget om Trojans, og at det tit er folks egen skyld de bliver hacket..

Jeg er blevet hacket én gang, heldigvis af en venligsindet hacker (Jeg har ham i MSN nu :D )
    Og det var fordi jeg åbnede en .exe fil, som så var en trojan, som gav ham adgang til min computer..

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Se filmene Hackers 1-2 og 3

2'eren er den nævnte Operation Takedown, og er nok også den bedste

Hackers 3 ?? Er der noget jeg er gået glip af ?

• prøv http://www.ngsec.com og http://www.try2hack.nl

De har begge to spil hvor man kan teste sine hacking evner. Meget underholdende, og så lære man et par af en hackers tricks, som man så ved hvordan man beskytter sig imod. Try2hack handler kun om spillet mens NGSEC er en smule mere profesionel, jeg kan foreksembel kunne komme til level 2 i NGSEC's spil. Det sjoveste spil er dog Try2hacks (der er jeg kommet længst :) )

• Ja Hackers 3, den må være ny? 8o

Jeg har også en bekendt på icq som jeg lærte at kende den gang der var noget der hed Forum-Chat, det hedder nu Ofir. :( (Men det var cool for nogle år tilbage). Men han hackede i ny og næ min PC da jeg ikke havde firewall, det eneste han gjorde var dog at lave en mappe der hed noget i stil med: få_dig_en_firewall_hilsen_xxxx. ;)