Gamer PC sælges


  • Hejsa Folkens.


    Jeg har selv bygget mig en Gamer PC High end..


    Den står meget flot stadig, mange af delene i PC'en står stadig som nyt..


    Pc'en er samlet i et Corsair 800D kabinet:


    og er derfor meget fremtids sikker, da den kan rumme alt!
    Kabinettet har også et filter system, som gør at støv og snavs ikke kommer ind i PC'en fra hvor luften suges in, og derfor står delene meget flotte stadig!


    Pc'en er bygget op af:

    KABINET: Corsair Obsidian 800D Big Tower Sort. Købs PRIS: 1.939,00 DKK

    BUNDKORT: EVGA X58 3xSLI, Socket-1366, ATX, DDR3, 2xGbLAN, SLI & CrossFireX. Købs PRIS: 1.599,20 DKK

    CPU: Intel Core i7 Quad Processor i7-930, 2.8Ghz, Socket 1366, 8MB, Købs PRIS: 2.275,00 DKK

    CPU KØLER: Corsair H50 Hydro Series CPU Køler Købs PRIS: 519,00 DKK

    RAM: Corsair Dominator GT DDR3 1600MHz 6GB Købs PRIS: 1.999,00 DKK

    GRAFIKKORT:
    2048MB XFX ATI HD5970BE HDMI DDR5 PCI-E. Købs PRIS: 4.790 DKK

    STRØMFORSYNING:
    Corsair Professional Series HX1000W Købs PRIS: 1.550,00 DKK
    http://www.edbpriser.dk/Produc…d=434353&q=corsair+1000hx



    SKÆRME: 2x Samsung 24" SyncMaster BX2440 LED Købs PRIS: 3.430,00 DKK


    TILBEHØR: G19 tastetur DK, Razor Deathadder, Razor Goliathus måtte, og et BRUGT G35 Headset.

    Hardisk:
    Ikke noget SSD.. men ca. 3.75TB 7200rpg



    I ALT: 18100,- DKK (og det er Uden G19, G35, Razor mus, måtte, og alle Harddiske, som er gratis med i købet)

    Jeg kan vil tage nogle billeder/video senere, eller hvis nogen vil se varen.
    Jeg kan finde fakturaene på alt, bare ikke strømforsyningen.... men jeg kigger stadig! :)
    men jeg fandt den på EDBpriser..



    1 problem med PCEN: VIGTIG LÆS!!! <----------------------------------- HER!!!

    - Jeg har ET problem med den, og det er at når Bluray drevet er sat i med Sata stikket inde i pcen, vil pcen ikke altid starte op, har ikke rigtig prøvet at lave det, for jeg sætter det bare i igen når den er startet, hvis jeg altså skal bruge drevet..
    den kan godt starte med stikket i, det kræver bare 3 gange genstart eller noget..
    Ved godt der er en fejl der, ved ikke hvor stor den er, så har os sat prisen lidt ned pga. det..



    Pcen køre godt, og har brugt den ca 5-10 timer om dagen siden jeg købte den.
    Kabinettet har minimale ridser fordi jeg har haft den med til lan og flyttet meget på den!.
    Den vejer ca. 25-30 KG.. så pas på ryggen..







    Jeg så helst det hele blev solgt på ÉN gang..!


    jeg har sat prisen på 9000,- DKK, jeg prøver ikke at snyde folk, og jeg vil gerne snakke om prisen og pcen.. :)


    Kontakt mig på mail. så kan vi ringe sammen hvis der er nogle spørgsmål!


    Jesperh.kristiansen@gmail.com





    Tak for nu.
    Mvh.
    Jesper Kristiansen


  • #Dennis.A - Ja, Jeg håber der kommer en forbi som vil købe pcen, og giver gratis alt tilbehør med i købet, da jeg ikke ser de ting som noget man ellers kan sælge..
    - Logitech G35 er nemlig meget brugt, og tror ikke nogen vil have dem, selv om de er gratis :D lol
    - Logitech G35 er også brugt, DOG ikke slidt eller noget.. jeg regngøre det før salg! :)


    Men jeg håber på at en vil købe det hele, vil gerne gå en smugle ned i pris hvis folk ønsker det.


    Senere vil jeg gerne sælge løse dele, men ikke før næste uge engang.


    Mvh Jesper.

  • du vil vel tilfældigvis ikk sælge dit g19 til mig ? :)

    - Jo det er jeg vil gerne vente et par dage med at sælge det, tror jeg får solgt dyret hurtigere med tilbehøret med følgene i købet..


    Tasteturet vil være til salg på fredag i næste uge, der vil jeg begynde at sælge ud af delene. :)


    Mvh.
    Jesper