Sony Vegas 7.

  • Jeg har optaget lidt video, hvor jeg gerne ville korte det meget sammen, så man virklig får afspillet tidslinjen, meget hurtigt,


    Jeg se på youtube, at man kunne holde "ctrl" ned mens man trak tilbage, på den måde opnåede man det jeg ville. Men er bare en grænse for hvor meget, man kan trække det sammen, synes ikke jeg ka gøre det til mindre end 1/4 del af orginalen. Men jeg ville gerne komprimere det mere, der kan jeg så ikke med Vegs 7.0 ?

  • jeg prøvede lige lidt selv.
    jeg lavede så en avi UC. fil, hvor jeg havde sat hastigheden ned, til max ad hvad jeg kunne, det kom godt nok til, at fylde 65.5 GB, denne video lagde jeg så igen ind i Vegas, hvor jeg gjorde det samme igen.
    Jeg havde nu, fået sat hastigheden ned med ca. 9 gange, for kørte bare til de 300% som var max begge gange.
    Jeg har på denne måde, fået lavet mig en video, hvor der er speedet godt op for hastigheden. Det var det jeg skulle bruge, nu ved jeg det, kan gøre uden problemer, det kommer dog til at fylde lidt meget, men den del kan jo altid slettet igen. Computerne skal så også lige køre nogen timer! for så hurtigt bliver det ikke lavet.
    lavede videoen uden, at komprimere den, så der skulle ikke være gået meget kvalitet tabt. :)
    måske andre måder, at gøre det på, men ikke lige noget jeg har kunne finde ud af med Vegas 7.0.