Problemer med Tweak på min Ipad

  • Jeg har en Ipad 2 og et lille problem som irriterer mig...


    Når jeg f.eks. skal svare på en privat besked her på siden, så lukker vinduet ned efter ca 10 sekunder, dvs midt i jeg skriver så lukker Safari ned...


    Det sker kun på Tweak, så vidt jeg har prøvet ind til videre...


    Andre end mig der har det problem ? og er det safari relateret eller Tweak relateret ?

  • Hvis Tweak siden får din browser til at crashe, må det nødvendigvis være browser relateret.


    Det er ikke meningen at en side skal være i stand til at få en browser til at lukke ned på den måde.
    Jeg kunne forestille mig at det kunne hjælpe at cleare browser cache samt at opdatere hvis det er muligt.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Det bør ikke være et generelt problem.


    Lige nu i skrivende stund her fredag aften klokken 23:26 er der 26 brugere på forumet med Safari browseren, og de 6 af dem er online via en iPad.

  • Jeg kan sagtens surfe rundt på Tweak og læse alt det jeg vil, men lige så snart jeg vil skrive indlæg eller besvare beskeder går det galt.


    Jeg har lige prøvet cleare browser data de steder jeg kan gøre det...


    Kunne være fint lige at høre fra en anden Ipad bruger...

  • Jeg kan sagtens surfe rundt på Tweak og læse alt det jeg vil, men lige så snart jeg vil skrive indlæg eller besvare beskeder går det galt.


    Jeg har lige prøvet cleare browser data de steder jeg kan gøre det...


    Kunne være fint lige at høre fra en anden Ipad bruger...

    uanset hvad så spørger jeg WoltLab der har lavet forumet om det er en fejl de kender til

  • Jamen så siger jeg da mange tak...


    Og jeg kan da nævne at denne besked er skrevet fra min ipad, uden problemer...


    Super :rules: