Yate Loon blæsere fine når det kommer til levetid og larm?

  • ja jeg vil gerne lige vide om der er nogen som har nogle erfarninger med Yate Loon blæsere, da den 140mm i fronten af mit CM690II Advanced synger af og til og stopper igen O.o har aldrig haft blæseren skruet ud el. noget og har kørt nærmer non-stop siden CM690II Advanced blev lanceret og jeg købte kabinettet og ja den gjort ren.


    men primære grund til jeg spørger at jeg har tænkt mig at købe mindst 3stk, 2xside og 1xtop så jeg ka få mere luft ind når jeg har tænkt my at skifte til Intel Liquid Cooling når den engang kommer ud, men så læste jeg at en på hardforum.com har købt en Yate Loon D14SL-12 men den var havde ik 140mm montering men 135mm O.o


    [Blocked Image: http://img90.imageshack.us/img90/6113/fanub3.jpg
    [Blocked Image: http://img407.imageshack.us/img407/8254/sizeld3.jpg
    Kilde: Yate Loon D14SL-12 is not 140x140 ? (hardforum.com)


    hvis jeg køber dem hos Coolerkit.dk vil jeg så kunne forvente det samme?


    jeg ved at Yate Loon har lavet nogle billige og gode blæsere i en del får nu, men har alså ik 200kr plus til at købe nogle 140mm Noctua blæsere så det er alså ude, så lad vær med at spørger :P

  • Jeg har både set det med andre 140 mm blæsere men også med 120 mm blæsere for den sags skyld.


    Normalt oplyser producenterne og butikkerne jo målene på blæseren.


    Den de har hos Coolerkit.dk er D12SL-12 og da det er samme model, måler den med garanti heller ikke 140 mm men 135 mm.


    Det afgørende er mere om hul afstanden passer, og det vil den med garanti uanset om de er 117 mm og ikke 120 mm eller 135 mm og ikke 140 mm.


  • tak Pinky, jeg vil bare være sikker, jeg ved godt at 55kr ik er det vilde men igen, gider ik når man gerne vil ha 3-4stykker som alligevel render op i 165-220kr plus fragt som er 66kr, så alt i alt små 300kr er jo os penge jo, og ka blive dyrer hvis de ik passer i mit kabinet jo (for at sende dem retur), pga. de måler 135mm og ik 140mm ^^;

  • Jeg har et par 120 mm af dem liggende og bemærk liggende, de har en tendens til at få en mislyd efter kort tids brug efter mine erfaringer, har opfattelsen af de er lavet for billigt.


    Det var lige hvad jeg havde indput til dig =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Jeg har et par 120 mm af dem liggende og bemærk liggende, de har en tendens til at få en mislyd efter kort tids brug efter mine erfaringer, har opfattelsen af de er lavet for billigt.


    Det var lige hvad jeg havde indput til dig =)

    oki, har fået email tilbage fra coolerkit.dk at deres Yate Loon 140mm er 140mm og ik 135mm, men PsyCho regner med at køre dem min Scythe fan controller og mit bundkort evt. hvis den selv ka finde ud af det.