Døgnposten

  • Hey.


    Jeg har nu benyttet Post DK døgnpost 2 gange indenfor kort tid. Begge gange med "almindelige brev" forsendelser (spil og cd). Første gang tog det dem 6 dage fra Coolshop sendte( inkl. lørdag og søndag ) Her anden gang har det taget 2 dage fra brevet blev afsendt. Er det for lang tid siden jeg har benyttet PostDK med breve, tager det dem virkelig 2 dage at breve frem nu ? Jeg tænker bare om det ville gå hurtigere med privat omdeling istedet for, jeg ved bare ikke om jeg er hjemme når posten kommer så.

  • Jeg bruger ALTID døgnposten til pakker. Og jeg har altid fået dem til tiden. Det eneste problem jeg har haft, var at en af de koder man skulle bruge for at åbne ind til min pakke ikke virkede, så der måtte jeg vente et døgn på at et bud kunne komme og "genaflevere" den i døgnposten, og så fik jeg et nyt sæt koder der virkede fint.


    Edit:
    Det er ca. +20 pakker der er tale om her.


    Edit2:
    Jeg sender også fra den. Der har jeg dog oplevet at det godt kan tage en dag ekstra, hvis man ikke lige får den smidt i før buddet kommer og henter pakkerne. Den her er mit seneste eksempel:


    Tracking nr: 06210688215DK
    http://www.postdanmark.dk/cms/…les/findPakke_Indland.htm
    (Jeg kan åbenbart ikke linke med TT nummeret :rolleyes: )

  • Man kán linke T&T numre, men der bruges en anden URL hvor den ender med =(NUMMER HER) - har tidligere haft den bookmarked fra en afsendelsensmail fra...komplett? mener jeg. :)


    Såvidt jeg husker bliver Døgnpost pakker smidt i "kassen" samme dag som hvis den skulle omdeles - jég får ihvertfald lov til at afhente mine pakker samme dag, hvis de prøver at levere noget om formiddagen hvor jeg ikke er hjemme. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |