Komplt. Vand

  • Hej alle, efter jeg har fået mit nye system op og køre må jeg indrømme jeg synes det larmer for meget men jeg vil ikke gå på kompromi med kølingen så overvejer noget vand istedet, jeg har læst en del og vil godt ha lidt feedback på hvad jeg burde gå efter lige umiddlebart synes jeg de eneste i DK der sælger vandkøl er coolerkit.dk ? men de forhandler ikke koolance som jeg ellers har fået på fornemmelsen er kvalitet uden lige. Anywho fik sat noget system sammen på coolerkit's side hvad synes i?




    1x XSPC X2O 750 Dual Bay Reservoir Pump Rev.2 599,95 DKK
    1x XSPC RS360 - Black 499,95 DKK
    2x EK - FC570 GTX SE - Acetal+EN (Nickel) 799,95 DKK
    2x EK - FC5X0 GTX GW Backplate - Sort 199 DKK
    1x XSPC RayStorm CPU - Intel 499,95 DKK
    5m XSPC High Flex - 19/12,7mm - ½" (12mm) - Hvid 44,95
    8x Bitspower HF - ¼" BSPP (G¼) - ½" (12mm) - Black 22,50
    1x Arctic Cooling MX-2 - 4 g 59,95 DKK


    Men jeg ved ikke om jeg burde gå over i noget koolance istedet for revoir m.m. også bare bestille det hjem fra england eller lign. har hørt at de XSPC resevoirs har en tildens til at larme en hel del på en del af deres modeller? Men lidt feedback og lidt alternativer kunne være super nice

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • kølervæske/dimi vand er langet beder en det køb skidt man kan købe,holder min:2år


    hvis man køber res til hvor man kan bygge pumpen ind i,skal de ikke fuldes helt og,så kommer der igen svingninger fra dem.


    XSPC RS360 - Black :9xo har 4skt af dem til mit sys,men mit er også meget xtreme :$


    de 2 sideste XSPC RS360 - Black,har jeg lige fået ind af døren,men de 2 jeg har i nu er nok til 5.4GHZ 24/7 med min I7 2600K ,ved ikke hvor meget du vil overclocke,men hvis du har plads til en 480,så nup den,ellers skal du nok over i 2x360 ,da du vil havde køling på din GFX,bare et godt råd ;)
    vilke kabinet har du ?


  • Køre med Fractal Design XL , synes ikke at Corsair 800D var de ekstra 800kr værd, jeg mener at max man kan fitte nede ved siden af PSUen er en 360 radiator hvis man laver lidt mods på kabinettet kan nok også godt fitte en i toppen også hvis jeg laver lidt ændringer i kabinettet


    Edit: jeg skal ikke clocke så meget som du har gang i der ihvertfald det ihvertfald ikke plannen , vil bare gøre min maskine stille samtidig med at have overhead til at clocke lidt på gpu'erne og måske en smule på cpuen ku da være meget sjovt og ramme 5ghz men det ikke noget jeg behøver og køre med permenent

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

    Rettet 2 gange, sidst af Jaiz ().

  • hmm forkert kabinet til vand
    en skam,nu finders der også lige andet en 800D
    Silverstone TEMJIN TJ07S-W men det koster også,men det er mindre en 800D
    2.447,00 DKK Der lavet til vand i bunden af det



    så skulle det havde være til minre penge,har cooler master,lavet en dele god kabineter

  • Fractal Design Define XL MiniMod
    http://www.overclockers.com/forums/showthread.php?t=671532


    Fractal Design's Define XL - REDEFINED!!! (and LC'd!)
    http://www.xtremesystems.org/f…ign-s-Define-XL-REDEFINED!!!-(and-LC-d!)


    Lidt ideer til måse at få plads til vandkøling.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLACK
    ja,men så er den radiator han kigger på for stor,og en mindre kan ikke flytter så mange watt


    hvis du kan findet et CM Cosmos S
    Så er det plads til en tyk 360 i toppen+ blæser, og en 120 i bunden
    se her,samt en masse andre kabinter,så kan du måske få en ide
    http://www.xtremesystems.org/f…quid-Cooling-Case-Gallery


    Pu ha der er godt nok mange jeg ikke bryder mig om der er lidt for mange med for meget lys og farver og jeg skal komme efter dig, men der er et par fede mere diskrete i et par lian li kabinetter og et enkelt i et corsair 800d jeg godt kan li, men jeg tror godt jeg kan modde mig til at få plads til 2x 360 radiator en i top og en i bund uden de store problemmer skal bare ha gang i vinkelsliberen og lidt burde ikke være det store problem :)

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Fractal Design Define XL MiniMod
    http://www.overclockers.com/forums/showthread.php?t=671532


    Fractal Design's Define XL - REDEFINED!!! (and LC'd!)
    http://www.xtremesystems.org/f…ign-s-Define-XL-REDEFINED!!!-(and-LC-d!)


    Lidt ideer til måse at få plads til vandkøling.


    tak for link har også kigget lidt på nederste link før, det nogen ok mods de har fået lavet, tror bare jeg skal ha målt op og tænkt nogen tanker også igang, skal dog bare lige først ha styr på hvilken hardware jeg skal fitte ned inden :)

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU