Problemer med det internet :/

  • hej :) jeg har lige købt den her bærebar http://www.wupti.com/Produkter…/Samsung-300V3AS02SE.html og synes den er super god og er helt fin :) men så kom jeg over på min skole og loggede på nettet og så kørte den bare så langsomt på nettet så man skulle tro det var løgn :( derhjemme duer den helt fint på nettet, de andre fra min klasses computer virker på skolens netværk og nogen har en dårligere com end mig :(


    hvad sker der? hvad kan jeg gøre?


    mvh. Peter

  • Sandsynligvis enten problemer med driveren til det trådløse netkort eller dårlige antenner.


    Det sidste er lidt svært at gøre noget ved, men ved det andet kan du prøve at opdatere driveren til det trådløse netkort.
    Baseret på lidt googling, gætter jeg på at der sidder et trådløst netkort fra Intel i din computer, i givet fald kan du prøve med denne driver direkte fra intel: LINK


    Men inden du henter og installere denne driver, så dobbeltjek at det rent faktisk er et intel trådløst netkort der sidder i computeren (du kan se det i enhedshåndteringen).


    Hvis du ikke har gjort det forinden, så sørg for at computeren er fuldt opdateret.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • tak for det:) jeg gik med min com til it mændene på skolen i fredags :) og de installerede en ny driver og prøvede alt muligt, men intet virkede :( men de blev ikke færdig med at rode med den for hadve glemt oplader :P så tænkte på om nogen hadve et godt råd eller sådan :) men hvis det er det der skal til så har de allerede prøvet :)


    tak for indlægget



    lukker tråden