Endnu en ny maskine - brug for råd

  • * jeg ville nok kigge efter en god 850w (hvis du skal køre med dit 275 (som du jo lige så godt kan når du har det:), jo mindre du vil sælge det..?) så ville jeg nok nærmere gå efter en 1000w )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    * jeg ville nok kigge efter en god 850w (hvis du skal køre med dit 275 (som du jo lige så godt kan når du har det:), jo mindre du vil sælge det..?) så ville jeg nok nærmere gå efter en 1000w )


    Det var også det jeg tænkte, jeg tro rikke et 275gtx kort sælger for noget særligt idag et par hundrede kroner jo ikke det vilde og få hjem kontra få lidt ekstra gas i maskinen :)

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Så blev delene bestilt, blev dog lidt anderledes end jeg regnede med til og starte med.


    Bundkortet blev et Asus Maximus IV Extreme Z
    https://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=637586


    Og blev 850w modellen af Corsairs TX istedet
    https://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=623456


    Og kabinettet blev desværre med koksgrålåge da den helt sorte ikke var på lager men gør jo ikke den store forskel.


    Men tænkte jeg hellere vill lige ha de ekstra 100w hvis det blev nødvendigt, og angående bundkortet kunne jeg godt se at min PCI kort ikke ville kunne være der når man skal køre SLI så køber noget ombytnings kort fra PCI-E x1 til PCI da layouttet på maximus er lidt bedre når man køre sli hvis man gerne vil have andre ting til også , også gør det jo heller ikke noget at bundkortet har røde features når grafikkortene også har :)

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

    Rettet en gang, sidst af Jaiz ().