S: Højtalere og mus

  • Hey derude, jeg har et par ting liggende som samler støv og som derfor godt kunne bruge et nyt hjem.


    Fælles for det hele er at det kommer direkte fra producenterne, dvs. ingen kvittering og sandsynligvis ingen reklamation. Produkterne er dog testet og virker upåklageligt – ja og så er de jo faktisk næsten sprit nye!


    Køber betaler porto hvis det skal sendes, ellers kan der afhentes i Aalborg.


    Ace GX300 Gaming mus
    Producent
    Test
    HBO: 100


    Empire X-Gaming 7000 2.1 højtaler sæt
    Producent
    Test
    HBO: 200

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hmm til desideret fest ville jeg nok ikke vælge dem nej, desværre :)
    De er mere til lidt almindelig musik brug og gaming.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Believe me, jeg ville købe hele skidtet.
    Men med kontanthjælp og kun 1400 kr til hele Juli måned (og 200 kr for resten af den her måned) står pengene ikke til det. o:

  • Bump.
    Slet ingen der kan bruge dette? Har næppe plads til det i den kommende lejlighed, så nu har i chancen for at få noget billigt grej!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen
    jeg vil gerne byde 300 inklusiv porto for begge dele.


    Hvis du mener porto er en del af de 300 er det for lidt :)
    De skal sendes som 2 pakker.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Juice


    Jeg ville såmen godt have købt musen af dig, da min trofaste deathadder er ved at være slidt op efter lang og tro tjeneste, og bliver skiftet ud i morgen.


    Problemet for mig er, at jeg bruger min mus i venstre hånd selvom jeg egentlig er højrehåndet, eller rettere jeg kan bruge begge hænder næsten lige godt og har gennem de sidste mange år vænnet mig til at musen skal være på venstre side.
    Med 99,9% af alle mus som er lavet til højre hånd, så er jeg jo i lidt af en knibe, da udvalget i uni-mus er efterhånden meget begrænset og mus til venstre hånd er endnu mindre i hvert fald, når man snakker gamer mus.


    Jeg ender nok med at indvestre i en venstrehåndet deathadder, så det kommer til at passe, som Hans i Grethe, grundet jeg kender musen og ikke skal bruge tid på at vænne mig til en ny, samt alle indstillinger i den medfølgende software.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Du må da lige få den mus over i højre hånd så, og købe min :crazyeyes:



    lol det kunne jeg jo selvfølgelig.


    Jeg har prøvet at game FPS spil i højrehånd, men det er så lang tid siden at ligger musen i højre hånd, så går der noob-gaming i det.
    Fluks kommer den tilbage i venstre, og respekten er genoprettet ;), så kan jeg nemlig ramme igen.


    Problemet er mere end som så, grundet jeg så skal til at omkonfigurere mit keyboard osse da alle bevægelsestaster og keybindings lige nu ligger til højrehånd og det vil kræve en enorm tilvænning at skulle til at lave det om så det kommer til at passe til venstre hånd, så bliver jeg sgu noob igen, det "gider" jeg ikke :crazyeyes: :$ :T.


    Jeg holder mig til en venstrehåndet deathadder og går nok ud og fejrer købet med en :cheers: :drink:, måske lidt :dance:, så man ender med at se :crazyeyes: : :T og vågner op som :boxed: dagen derpå.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Hvis du mener porto er en del af de 300 er det for lidt :)
    De skal sendes som 2 pakker.


    Det var det jeg mente ja, hvorfor skal de sendes som 2 pakker?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen


    Det var det jeg mente ja, hvorfor skal de sendes som 2 pakker?


    Højtaler kassen er relativt stor (PostDK har i hvert fald ikke kasser denne kan være i), og der er så vidt jeg husker ikke lige plads til at smide musen i den kasse. Derfor skal de nok sendes som 2 pakker.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2