Hvilket HD Video kamera?

• jeg vil sige du skal vente til august/septemper med at købe kamera. priserne falder højst sandsynligt og der kommer måske noget nyt inden da.

men hvis du også skal bruge det til andet over sommeren er det jo fint at købe nu :)

men inden jeg vil anbefale dig for meget så vil jeg lige spørge om hvor meget du skal bruge det og hvor meget vægt ligger du på zoom?

men ellers tag ned til din lokale foto pusher og spørg ham hvad han vil anbefale, og der kan du prøve at holde kameraerne i hånden :)

men ellers her: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4914181

og tillykke :9xo

• Må nok indrømme at jeg er faldet for Panasonics tm700.
    Men det er ikke lige til et budget på de 5-6000. Men så må der vel bare nogle flere penge op.

Kameratet skal især bruges til optagelse af børn den dag de kommer:) Her snakker vi ikke flere år ude i fremtiden for så ved jeg godt jeg burde vente.
    Men tm700 er nok allerede forældet når jeg skal købe kamera op imod jul.

Christian.

Oprindeligt indlæg af Inderhaten
    Må nok indrømme at jeg er faldet for Panasonics tm700.
    Men det er ikke lige til et budget på de 5-6000. Men så må der vel bare nogle flere penge op.

Kameratet skal især bruges til optagelse af børn den dag de kommer:) Her snakker vi ikke flere år ude i fremtiden for så ved jeg godt jeg burde vente.
    Men tm700 er nok allerede forældet når jeg skal købe kamera op imod jul.

Christian.

selvfølgelig skal du selv bestemme om du vil købe et kamera nu eller senerne.
    men det der tm700 ser da ikke helt dumt ud, men så må du jo have den store pengepung frem :D