Hjææælp!! Catalyst Control installation som ikke "vil" ???

  • Har problemer med installeringen af "Catalyst Control Center 2" .. ??



    Når jeg vil installere står den bare stille på samme sted og har gjort det i nogen "TIMER" nu ?????


    Hvad gør jeg?? :boxed: :boxed:

  • Du er altså nødt til at smide nogle flere oplysninger, vi kan jo af gode grunde ikke se hvad, du har gjort, vel ? ;).


    Er du skiftet fra Nvidia til AMD nu ?


    Hvis så, så kør lige en tur med driversweeper og fjern alt vedr. GFX drivere både Nvidia og AMD, så installer den sidste nye.


    http://www.guru3d.com/category/driversweeper/


    Hvis det skyldes at du installere nye oveni den gamle, så kan netop det der ske, så altid afinstaller først.
    Det kan osse skyldes at stien til kontrolpanelet ikke, er den samme, så vil det heller ikke installere.


    Umiddelbart ville jeg bare fjerne ALT, med driversweeper og geninstallere, så burde det virke.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Jeg havde et gammelt geforce i først og så et xfx 6850, nu et powercolor 6850 i..
    Men jeg slettede alle ati/nvidia driver før jeg satte det nye i..
    Men vil da lige prøve med den driversweeper og se om det ikke kan hjælpe på det :D


    takker mangen gange for det hurtige svar :clap: