NemID nede igen

  • Jeg må indrømme at jeg faktisk er ret glad for min NemID.


    Det er nu dejligt at slippe af med de tre forskellige logins jeg havde (KMDs fælles pinkode, Netbank og Digital Signatur).


    Derudover slipper man for at installere et plugin, dem skal der kun være færre af (dø Flash, Java, Adobe Reader og Silverlight).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Jeg må indrømme at jeg faktisk er ret glad for min NemID.


    Det er nu dejligt at slippe af med de tre forskellige logins jeg havde (KMDs fælles pinkode, Netbank og Digital Signatur).


    Derudover slipper man for at installere et plugin, dem skal der kun være færre af (dø Flash, Java, Adobe Reader og Silverlight).


    Not to rain on your parade, men bruger nemID ikke Java?


    Men bortset fra det så er jeg enig, det er lækkert med en løsning der virker alle steder, dog bliver det kort træls i længden, men har ikke selv bedre idéer.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Not to rain on your parade, men bruger nemID ikke Java?


    Jo jeg skrev faktisk en undtagelse ind i den sætning, inden jeg besluttede mig for at det ville blive for langt og slettede den ;)


    Min pointe holder dog stadigvæk, digital signatur kræver to plugins (java og dets eget) hvor NemID kun kræver ét.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.