hej
jeg har lige købt det nye James bond spil, men hakker helt vildt. når James går, er det ligesom slowmotion og lyden er heller ikke for god. jeg har opdatere mit grafik kort. nogle der har et forslag til hvad der kan være galt?
hej
jeg har lige købt det nye James bond spil, men hakker helt vildt. når James går, er det ligesom slowmotion og lyden er heller ikke for god. jeg har opdatere mit grafik kort. nogle der har et forslag til hvad der kan være galt?
Hvad er dine specs?
og det er
QuoteOprindeligt indlæg af dahlgaard
og det er
Dine computer specifikationer: RAM, Processor, Grafikkort etc.
Er det en bærbar eller stationær?
jamen det er en stationær pc. som indholder: grafik kortet er et NVIDIA GeForce 8800 GS, amd athlon 64 Processor 3200+ 2.01 ghz og har 3gb ram, håber det hjalp lidt:)
jamen det er en stationær pc. som indholder: grafik kortet er et NVIDIA GeForce 8800 GS, amd athlon 64 Processor 3200+ 2.01 ghz og har 3gb ram, håber det hjalp lidt:)
Tror du har dit svar her:
QuoteDisplay More
Minimum System requirements:
CPU: Intel Core 2 Duo E4300 1.8 GHz or AMD Athlon 64 x2 4000+ 2.0 GHz Processor or better
RAM: 1 GB Windows XP, 2 GB Windows Vista, 7
Video Card: 256 MB NVIDIA GeForce 7600 GT or better, ATi Radeon X1650 or better
Sound Card: Sound device compatible with DirectX 9.0
Hard Disk Space: 12 GB available
Din CPU er formentlig for langsom.
ja det kan jeg nok ikke gør noget ved, udover at købe en ny:)
ja det kan jeg nok ikke gør noget ved, udover at købe en ny:)
Nu er det ikke just den hurtigste computer du har dig der, dog ej heller det mest krævende spil.
hvorfor en cpu vil i anbefalde, hvis jeg skulle købe en ny, så den passer med alt det andet?