iPad must-haves

  • Hej!


    Jeg, og en masse andre medstuderende, er så heldige at være med i verdens største iPad forsknings forsøg, og har i den forbindelse fået udleveret et stk. gratis iPad med et tilhørende 3 abonnement - og det er jo fint, hvem kan sige nej til det?


    Men nu sidder jeg så med den i hånden, og har haft den et par dage. Den er selvfølgelig blevet jailbreaket (som jeg synes alle Apple produkter skal), og jeg leder ikke efter Cydia apps - det klarer jeg selv.


    Men synes godt nok App Store til iPad er "ringe" ift. den til iPhone, hvor jeg synes det er nemmere at finde de mere 'skjulte' apps der ligger derinde. Jeg mener, browsing funtionerne på iPad er dårligere, og man støder hele tiden på de mest populære synes jeg.


    Kender i nogle must-have apps, som jeg simpelthen bare er nødt til at hente? Gratis eller ej.


    Her er en liste over dem jeg allerede har hentet:


    GoodReader
    Wunderlist
    Friendly
    Office2 HD
    Flipboard
    Engadget
    TeamViewer
    VLCStreamer
    Dropbox
    SoundHound
    Diverse social apps: (Twitter, Skype, IM+) samt diverse spil.

  • Tjaa..
    Det kunne fx være:


    - Cut The Rope HD
    - Plants vs. Zombies HD
    - Flight Control HD
    - Angry Birds HD
    - Harbor Master HD
    - World of Goo
    - SketchBook Pro
    - Pool Bar
    - iSlash HD
    - dJay
    - Beatmaker


    Det var dem jeg lige kunne huske i hovedet.
    Må lige kigge iPad'en igennem i morgen. :)

  • jeg læste om en google skymap app, som skulle kunne tage billeder af en bid af stjernehimmelen og så fortælle hvad det var man så på og hvor man var henne. Men jeg kan ikke finde den nogle steder, er der nogen der var hvad jeg taler om og har den eller bare ved noget om det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kristopher
    jeg læste om en google skymap app, som skulle kunne tage billeder af en bid af stjernehimmelen og så fortælle hvad det var man så på og hvor man var henne. Men jeg kan ikke finde den nogle steder, er der nogen der var hvad jeg taler om og har den eller bare ved noget om det?


    Det hedder "Google Sky Map"