Nogen der ved om der kommer nogen nye former for vandkølingsdele på markedet i løbet af et halvt år eller sådan noget.
Grunden til jeg spørger er at jeg går og overvejer om jeg skal investere i vandkøling til min phenom ii pc
Nogen der ved om der kommer nogen nye former for vandkølingsdele på markedet i løbet af et halvt år eller sådan noget.
Grunden til jeg spørger er at jeg går og overvejer om jeg skal investere i vandkøling til min phenom ii pc
Der kommer jo hele tiden nyt, ved dog ikke om der er noget nyt revolutionerende på vej Men hvad går du efter, høj ydelse, lavt støj niveau, eller måske en kombination?
Ja jeg søger noget af høj ydelse med køling af gfx og cpu
Og det er til en amd phenom ii x3 720 BE og et club3d 9800gt.
Må jeg spørge hvorfor du vil ofre en formue på det setup? Ville mene at det bedre kunne betale sig at opgradere til noget nyere og bedre. Du får jo ikke high end vandkøling til både cpu og gfx for under 3000kr.
QuoteOprindeligt indlæg af dasjap
Må jeg spørge hvorfor du vil ofre en formue på det setup? Ville mene at det bedre kunne betale sig at opgradere til noget nyere og bedre. Du får jo ikke high end vandkøling til både cpu og gfx for under 3000kr.
Ja nu hvor det er at min trofaste phenom ii pc har tjent mig i 2 år kan den da få et år mere.
Og desuden hvis der er noget udover min luftkøler der skal skiftes ud er det
Min 4 år gamle chill innovation 520A4
Og så min phenom ii X3 @3400
Mit club3d 9800 gt
Og så min harddisk
resten er fint nok til mig.
Men regner med at skifte det løbende.
QuoteOprindeligt indlæg af Michael90
Ja nu hvor det er at min trofaste phenom ii pc har tjent mig i 2 år kan den da få et år mere.
Mon ikke den kan klare sig et år mere uden vandkøling ;)? Ville personligt heller gemme pengene til en ordentlig opgradering, men hver sin lyst.
QuoteOprindeligt indlæg af dasjap
Mon ikke den kan klare sig et år mere uden vandkøling ;)? Ville personligt heller gemme pengene til en ordentlig opgradering, men hver sin lyst.
Specs Gigabyte 790x UD4
http://www.gigabyte.com/produc…uct-page.aspx?pid=3002#ov
Amd phenom ii /20 BE @3400
Club 3d 9800gt
Seagate 250 gb
kingston hyperx 2x2 gb pc8500 CL5
creative SB Audigy lydkort
Chill inno 520A4
Samsung dvd brænder "Fungerer ganske upåklageligt"
Hvad vil i mene der skal opgraderes hvis der skal ske noget med den.
Vil dog helst beholde mit bundkort og mine ram i et par år endnu.