Hjælp min fætter og hans kone med at vinde et bryllup!

• Hej Tweak!

Det er i dag sidste dag man har mulighed for at stemme i Skala.FM's "Vind et eventyrligt bryllup"-konkurrence.

Det vil betyde meget for både min fætter og jeg, hvis i vil bruge 10-20sekunder af jeres dag på at klikke på linket, trykke Par nr. 11 og skrive verification koden. Så har i sådan set stemt :)

http://www.skala.fm/index.php?…vem-skal-vinde&Itemid=115

PS. Hvis der er nogle der er i godt humør eller bare keder sig ekstremt, så kan man stemme igen efter 1 minut. :-)

Mange tak på forhånd Tweak :)!

PS. Den kører også på HOL og der er knald på :)
    http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=23&tid=596409

Vh Daniel!

• Jeg har også stemt........ på nogen andre :offtopic:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• 403 - Adgang forbudt
    Det er måske ikke muligt for dig at besøge denne side fordi:

Et udløbet bogmærke/favorit
    en søgemaskine som har en uddateret postering for dette websted
    en fejlindtastet adresse
    du har ingen adgang til denne side
    Den efterspurgte ressource blev ikke fundet
    En fejl er opstået under udførslen af din efterspørgsel.

• Ja afstemningen sluttede ved midnat. Og der var intet galt da vi hjalp Angel Lover sidste år, og hun vandt da ;) Kan i øvrigt ikke se noget amoralsk i af få lidt hjælp andre steder fra og det kan skala.fm i øvrigt heller ikke.

"Morgenministeriet vil gerne kippe med flaget for den store indsats, som deltagerne har ydet. Vi har hørt om nye facebook grupper, par der har aktiveret familie og venner, arbejdspladser og afholdt stemme aftener og meget andet. Fantasien og iveren for at vinde har været større end vi kunne forvente, og mange lyttere har også deltaget i afstemningen, selvom de måske slet ikke kender finale parrene. Det synes vi er utroligt flot, og vi kan oplyse, at der da afstemningen sluttede søndag d. 27/2 kl. 24.00 er stemt hele 430690 gange!"

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet 2 gange, sidst af dasjap ().

Oprindeligt indlæg af dasjap
    Ja afstemningen sluttede ved midnat. Og der var intet galt da vi hjalp Angel Lover sidste år, og hun vandt da ;) Kan i øvrigt ikke se noget amoralsk i af få lidt hjælp andre steder fra og det kan skala.fm i øvrigt heller ikke.

"Morgenministeriet vil gerne kippe med flaget for den store indsats, som deltagerne har ydet. Vi har hørt om nye facebook grupper, par der har aktiveret familie og venner, arbejdspladser og afholdt stemme aftener og meget andet. Fantasien og iveren for at vinde har været større end vi kunne forvente, og mange lyttere har også deltaget i afstemningen, selvom de måske slet ikke kender finale parrene. Det synes vi er utroligt flot, og vi kan oplyse, at der da afstemningen sluttede søndag d. 27/2 kl. 24.00 er stemt hele 430690 gange!"

de får også masser af sidevisninger og der med banner visninger ud af det

Ja afstemningen sluttede ved midnat. Og der var intet galt da vi hjalp Angel Lover sidste år, og hun vandt da ;) Kan i øvrigt ikke se noget amoralsk i af få lidt hjælp andre steder fra og det kan skala.fm i øvrigt heller ikke.

Det er rigtigt nok, men læste lige tråden på HOL/HWT (w/e) igennem, og der var en der havde sat en bot op, som de ikke var så glade for osv. Lidt sjov tråd at læse faktisk. De blev bange for at de ville blive diskvalificeret osv.. :)

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• Der blev jo også "bottet" sidste gang, hvor angel-lover vandt ;)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Der blev jo også "bottet" sidste gang, hvor angel-lover vandt ;)

Der var der heller ingen sikkerhedssystem som her, der skal snydes :)

Angel-lover bare blot et meget simpel refresh af siden, da man ikke skulle indtaste nogen "kode" for at stemme :)

• Det er vidst mere et spørgsmål om princippet, folk har fundet sig foraget over - personligt mener jeg at det er Skala's eget ansvar at lave en ordentlig konkurrence. De kunne f.eks. bare havde brugt Facebook, og tvunget folk til at stemme derigennem. Heller ikke 100% sikkert, men meget mere omstændigt for en bot at komme udenom. :)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Kæft hvor har nogle af jer ondt i røven.. Jeg spørger jo pænt om nogle af jer vil hjælpe min fætter ved at stemme, og det er der skam ingen snyd i.

Dasjap du har helt ret :)

Anyways, folk skal vel altid havde et eller andet at kritisere eller hakke ned på på en kedelig søndag.

Oprindeligt indlæg af YoungSurfer1337
    Kæft hvor har nogle af jer ondt i røven.. Jeg spørger jo pænt om nogle af jer vil hjælpe min fætter ved at stemme, og det er der skam ingen snyd i.

Dasjap du har helt ret :)

Anyways, folk skal vel altid havde et eller andet at kritisere eller hakke ned på på en kedelig søndag.

Hvorfor ikke bare deltage på normal vis som langt de fleste. Synes det er at snyde da man ikke står på lige vilkår som alle andre. Jo, medmindre alle andre snyder.

Det handler sgu snart om, hvem der kan snyde mest, og bedst muligt. Næææh, nogle vil nok ikke kalde det at snyde, men så kan vi kalde det for umoralsk.

Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze

Hvorfor ikke bare deltage på normal vis som langt de fleste. Synes det er at snyde da man ikke står på lige vilkår som alle andre. Jo, medmindre alle andre snyder.

Det handler sgu snart om, hvem der kan snyde mest, og bedst muligt. Næææh, nogle vil nok ikke kalde det at snyde, men så kan vi kalde det for umoralsk.

Tror du seriøst på at de andre deltagere kun har fået deres egen familie og venner til at stemme og så bare lade resten være op til tilfældighederne?

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Tror du seriøst på at de andre deltagere kun har fået deres egen familie og venner til at stemme og så bare lade resten være op til tilfældighederne?

Aner det ikke, og det ændrer ikke ved min holdning. Synes det er umoralsk ligemeget hvordan du vender den. Er også RET sikker på, at kendte deres redaktion eller Event afdeling til det her, så forsvandt omtalte par også hurtigt fra lodtrækningen.

Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze

Aner det ikke, og det ændrer ikke ved min holdning. Synes det er umoralsk ligemeget hvordan du vender den. Er også RET sikker på, at kendte deres redaktion eller Event afdeling til det her, så forsvandt omtalte par også hurtigt fra lodtrækningen.

Har du slet ikke læst quotet fra deres side?

""Morgenministeriet vil gerne kippe med flaget for den store indsats, som deltagerne har ydet. Vi har hørt om nye facebook grupper, par der har aktiveret familie og venner, arbejdspladser og afholdt stemme aftener og meget andet. Fantasien og iveren for at vinde har været større end vi kunne forvente, og mange lyttere har også deltaget i afstemningen, selvom de måske slet ikke kender finale parrene. Det synes vi er utroligt flot, og vi kan oplyse, at der da afstemningen sluttede søndag d. 27/2 kl. 24.00 er stemt hele 430690 gange!"

Tyder ikke på de har samme holdning som dig.

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• OG det kan jeg bruge til?
    Står der nogen steder at bots er tilladt og accepteret. Der er forskel på at få sin moster til det, og så en bot eller 20.000 brugere på et forum.

Uendelig debat, og din holdning ændrer ikke min.