• Hey Tweakers!


    Jeg har for nylig købt et HD 6950 (2Gb) fra XFX eller rettere for 3 uger siden, den 17.01.11. Jeg er kommet i den situation at jeg har fået et godt tilbud på et GTX 580 og jeg kan desværre ikke andet end at sige ja til dette. Det betyder også at jeg må af med mit ellers så lækre HD 6950. Det har både været unlocked med Sapphire HD 6970 BIOS og nu med en moddet, der kun åbner for de extra shader units(1536 istedet for 1408 ). Dette betyder også at kortet kan clockes i Afterburner endnu højere end de 940mhz core og 1450mhz memory som før var limit. Udover dette medfølger der selvfølgelig også kvittering.


    Kortet sælges til den første som byder 1650 eller derover. Denne pris inkludere også fragt.

    :)

  • Nu skriver du ikke hvilket 6950 det er, men hvis det er den normale 1GB version, som både har været unlocked/modded og overclocked, med en nypris på 1.900.


    Så prøv på DBA eller andet, det holder ikke herinde..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DrNick
    Det er den normale version (2GB)


    Nå okay, så er det mere fair undskylder for OT :)


    Protip - lav mellemrum i din tekst, og skriv lidt mere info om kortet, f.eks. det med 2GB og modelnummer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Nå okay, så er det mere fair undskylder for OT :)


    Protip - lav mellemrum i din tekst, og skriv lidt mere info om kortet, f.eks. det med 2GB og modelnummer.


    Slåkortet op hos Komplett! Hvor svært kan det være!
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=619971
    Der er kun lavet en model der er på markedet her i DK fra XFX og med 2gb. :evil:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Baloo


    Slåkortet op hos Komplett! Hvor svært kan det være!
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=619971
    Der er kun lavet en model der er på markedet her i DK fra XFX og med 2gb. :evil:


    Ja, men hvis jeg nu ikke skrev, så vidste ingen om det var 2GB eller hvilket det var.
    Og så kunne jeg ikke bruge modelnummeret til noget alligevel, men det kunne jo godt være andre kan.