Lag i wow

• Jeg kan ikke forstå hvorfor det lagger i wow.
    Jeg ligger på ca 45 fps. og når jeg så bevæger mig så hakker det helt vildt. Jeg har spillet det før hvor jeg ikke havde nogen problemer. Nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre

E8400 @ 3,5ghz
    8gb ram
    460 oc asus grafikkort.

køre i 1600x1024

Oprindeligt indlæg af SenZer
    Jeg ser nu at min ms er på 180 uden at vide noget om det er det så højt at det kan lagge?

En ms på 180 er næsten 2/10 af et sekund, og burde ikke føles som ret meget lag.

Har du installeret drivers, ellers prøv at opdater dem, evt. se temp på dit grafikkort?

• Man kan sku kun grine af det her. Nu oplever jeg lag igen. Jeg fatter ikke en skid af hvad der sker. Igår lagget det slet ikke. Skal jeg formater før det virker eller hvad satan skal man gøre

Lige så snart jeg køre til side med musen hakker det og min fps faldet langt ned

• Har du fjernet driveren på den her måde?

1. Kontrol Panel - Fjern Programmer, og fjern alt Nvidia driver software du kan.
    2. Download Driver Cleaner Pro her.
    3. Gå ind i start menuen, og skriv "msconfig" derinde under Boot fanen, skal du vælge "Sikker start", Anvend og OK.
    4. Genstart computeren, den burde meget gerne starte op i fejlsikret tilstand.
    5. Kør Driver Cleaner og vælg "Select multiple cleaning filters" og tilføj alle Nvidia drivere i drop down vinduet.
    6. Tryk på start (rensede 2 gange for sikkerhedsskyld), hvis du har CCleaner, så kør det hele, både "Rens" og "Registrering".
    7. Gå ind i "msconfig" igen under fanen "Generelt" skift til "Normal start" og genstart computeren.
    8. Installer din NYHENTEDE Nvidia driver som du plejer.

• Hvis du vil have lavere ms så gør følgende:

Gå ind i regedit og find følgende sti:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\

Inde i interface mappen ligger der flere mapper med navne som {7DBA6DCA-FFE8-4002-A28F-4D2B57AE8383}. Find den eller de mapper hvor din ip adresse også ligger i. Højreklik på mappen og tilføj ny DWORD og kald den TcpAckFrequency, højreklik på den, modify og sæt værdi til 1.

Gør det ved alle dine internet porte, en eller to er det vel. det vil nok fjerne 100-150 ms

• Tjekket om du evt. kører med Vsync - det kan bringe nogle maskiner i knæ hvis det er...

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"