Skift mellem to lydudgange

• Hej!

Jeg har min stationær stående under mit bord, og har også en bærbar stående.
    Jeg har et anlæg stående, som afspiller lyden fra stationær. Når jeg så gerne vil
    afspille lyden fra bærbar, skal jeg ned under bordet og flytte stikket. Jeg kunne godt tænke
    mig en switch, så der altid vil være et stik i den stationære, og der så er et stik bordet til bærbaren,
    når den står der. Der skal derfor være en boks så jeg kan skifte imellem to de kilder.
    Sådan en boks/switch kan jeg ikke finde????

Hjælp mig... :)

På forhånd tak!

• Du nævner ikke hvilken form for stik du bruger som lyd output - er det de standard 3,5mm som man bruger til hovedtelefoner, eller noget mere eksotisk såsom HDMI stik?

Vil gætte på at dénne her kan gøre arbejdet - den er dog rædderligt beskrevet så jeg ville nok lige skrive og høre ad om den kan bruges omvendt.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Nej jeg syntes heller ikke det er lige til.. :)

Men mange tak for indsatsen!
    Det er en mulighed at bruge den, det bliver bare et lille konverter helvede, men det er klart en mulighed :)

Tak for hjælpen!

• Der bliver da ikke mange konvertere. Du skal bare have 2x mini-jack til phono kabler (et til den bærbar og et til den stationære). Du skal selvfølgeligt bruge ét fra boksen og ud til dine højtalere, medmindre det er et anlæg der bare kan tage phono stik.

/ask