Er gået i stå med min PS3 - anbefal et fedt spil

  • Hej alle,


    Jeg købte for lidt over to år siden en PS3 med stpre gaming tanker om, at nu skulle jeg give den fuld spade og spille nogle gode spil - problemet er, at det er bare ikke sket!


    Det seneste år har den mere eller mindre bare stået og samlet støv og jeg har brugt den måske 1 gang hver anden måned, når jeg lige skulle spille fifa imod en kammerat.


    Jeg går pt. og overvejer hvordan jeg kan kickstarte min interesse for, at bruge ps3'eren igen, om der findes et eller andet spil derude, som simpelthen vil blæse min hjerne ud.
    På PC'en har jeg altid været rigtig meget til RPG genren og tænker stadig at den umiddelbart giver mest mening at fortsætte med det på PC.


    Det som jeg umiddelbart tror jeg søger, er noget "jeg kan smadre alt og alle action" gerne med et adventure twist. Jeg kender selvfølgelig til GTA, men har ikke prøvet så meget andet i den dúr.


    Hvad vil i tro kunne sparke min gamle gamer gnist tilbage?

  • har du prøvet Assasins Creed ???



    det er nok nogle af de bedste konsol spil jeg har prøvet længe, jeg syntes alle 3 af dem er super fede og der er ok god udfordring i dem :)

  • hvis du er til RPG så tag et kig på Demon souls, ellers kan jeg anbefale god of war 1-2-3, ellers kommer mass effect 2 også snart til ps3 hvis du ikke har spillet det, Red dead redemption kunne også være et bud, lavet af de samme der har lavet GTA

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • Hey alle, tak for jeres forslag - kan godt se, at der er en masse spil jeg lige bliver nød til at lure reviews af - har mere eller mindre ikke prøvet noget af alt det som bliver nævnt ..


    Jeg har hørt rigtige gode ting om Red dead redemption og Fallout fra en kammerat - så kan måske være jeg starter der.


    Men tak for de gode råd :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrsam
    Hey alle, tak for jeres forslag - kan godt se, at der er en masse spil jeg lige bliver nød til at lure reviews af - har mere eller mindre ikke prøvet noget af alt det som bliver nævnt ..


    Jeg har hørt rigtige gode ting om Red dead redemption og Fallout fra en kammerat - så kan måske være jeg starter der.


    Men tak for de gode råd :)


    Fallout er udmærket til konsollerne - du kommer bare til at mangle evnen til at modde/fikse spillet. Så personligt ville jeg lade lige dén titel blive på PC'en. Red Dead er en glimrende titel. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    Ja, Red Dead Redemption er ret godt... og ligesom GTA4, så er der maaange timers underholdning. :D


    Kan kun give dig ret, der er uendelig mange timer i Red Dead Redemption og det er et pisse fedt spil.. Især hvis du kan lide western, gambling og damer :D og selvfølgelig at skyde folk med sin seksløber, det er pisse fedt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC


    Kan kun give dig ret, der er uendelig mange timer i Red Dead Redemption og det er et pisse fedt spil.. Især hvis du kan lide western, gambling og damer :D og selvfølgelig at skyde folk med sin seksløber, det er pisse fedt!


    :goodpost: