Xbox 360 på pc monitor

  • Hej tweak'ers, jeg sidder her til Lan, tog ikke min fladskærm med (som jeg plejer at spille på) da jeg har ledningerne til det.


    Mine stick er sådan fra Xbox 360 til min pc monitor. en adapter med Hdmi (i Xbox) og Dvi i anden ende, der fra er der en Dvi til Vga, og så en lang ledning op i min skærm (Vga), alt sidder i hinanden.


    Hvad kan grunden være til at jeg kan hører lyden, men ikke så billedet på min xbox? Svar hurtigts muligt! eller skriv sms til 52392270 ! :) Mange tak!

  • der er jo lissom ikke højttalere i din fladskærm :P


    hvis du har den hvide xbox 360, så kan du desuden ikke sætte hdmi og analog udgang til på samme tid på grund af dårligt design. En udvej er, hvis du har VGA indgang i skærmen, at købe et xbox 360 vga kabel der har stik til vga og composite lyd (og en composite>minijack adapter). Kvaliteten er stort set den samme, også i HD.


    en dyrere løsning er at få fat i en hdmi splitterbox, der splitter lyd og billede, så du kan få lyden ud på højttalerne.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KasperBang
    Hvad kan grunden være til at jeg kan hører lyden, men ikke så billedet på min xbox? Svar hurtigts muligt! eller skriv sms til 52392270 ! :) Mange tak!


    Han kan jo høre lyden og ikke se billedet:P


    Et godt bud må være at du har sat opløsningen forkert så skærmen ikke understøter den du har valgt. Prøv at resette boksen, mener du gør det ved at holde tænd/sluk knappen inde i min. 6 sekunder.

  • Kunne jo også sagtens være at alt den konvertering ødelægger det endelige output (eller "forsvinder" på vejen)


    Men ja, et VGA + Composite&Component kabel er klart at foretrække.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg har den hvide xbox 360, jeg har HDMI stik i... Plus har jeg købt et stik med hvid og rød til lyden i mit headset, og så en optisk tilsidst...



    Men ia andre siger jeg bare skal holde den inde i 6 sekunder ? Så vil jeg prøve det næste gang (:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    der er jo lissom ikke højttalere i din fladskærm :P


    hvis du har den hvide xbox 360, så kan du desuden ikke sætte hdmi og analog udgang til på samme tid på grund af dårligt design. En udvej er, hvis du har VGA indgang i skærmen, at købe et xbox 360 vga kabel der har stik til vga og composite lyd (og en composite>minijack adapter). Kvaliteten er stort set den samme, også i HD.


    en dyrere løsning er at få fat i en hdmi splitterbox, der splitter lyd og billede, så du kan få lyden ud på højttalerne.


    ¨
    Ingen problem :D


    Gør lige som jeg, og mange andre har gjort: http://www.chadledford.com/?p=50

  • hov glemte at sige du bare skal have en HDMI konverter sådan en som splitter lyd og billede ud fra HDMI også skal du HDMI til HDMI også tag du bare lyden ud..