Guitar Hero Plastic Guitar xbox 360 pc

  • Det du sådan set har købt til din PC i sin tid, er guitarer til Xbox 360..


    Men de virker også til PC da de bruger alm. USB stik..
    Så der skulle vist ikke være nogle problemer i at bruge dem på Xbox'en..


    Dog vil jeg råde dig til at få nogle af en lidt nyere kaliber..
    De er SÅ meget bedre..
    De nyere modeller er desuden også trådløse.

  • Trådløse controllers virker da ikke med PC uden en wireless modtager? Eller følger sådan en med hvis man køber en guitar separat? :crazyeyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Trådløse controllers virker da ikke med PC uden en wireless modtager? Eller følger sådan en med hvis man køber en guitar separat? :crazyeyes:


    Den guitar han linker til er ikke trådløs..
    Det er en gammel version der kom sammen med Guitar Heroes 2.


    Men nu skriver han jo, at han vil bruge dem på sin xbox 360,
    og derfor forslår jeg han at få nogle nyere, da disse er meget bedre.

  • Yes yes - men nu kørte vi jo over i et PC guitar sidespor, hvilket var hvad jeg spurgte ind til. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Hej alle sammen og tak for jeres svar :)


    Jeg havde ikke tænkt mig at bruge flere hundrede kroner på en ny guitar. Hvis den gamle kan bruges, er det jo lige meget om den er trådløs eller wired :) Jeg har spillet med på computer i et par år og den har aldrig svigtet mig :)