hjælp til xbox360 gold

  • hej fik en mail fra xbox at der var gratis gold i et par dage frem til d,29 men hvordan kommer jeg igang har min sølv medlemskab og alt funker men kan ikke rigtig spille den skriver this user is not allowed to play i call of duty

    Msi big bang trinergy
    Core I7 875K
    corsair dominator Gt
    2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
    Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
    corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
    coolermaster silentpro 1000watt
    Coolermaster Haf 922

  • åbenbart først fra imorgen det gælder men oprettede en midlertidig konto og det gav 1 måneds gold

    Msi big bang trinergy
    Core I7 875K
    corsair dominator Gt
    2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
    Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
    corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
    coolermaster silentpro 1000watt
    Coolermaster Haf 922

  • Hvis det er som det plejer at være med "gratis" weekender, vil sølvmedlemmer ikke bliver til guld.
    De vil bare få muligheden for at spille online..
    Men de vil stadig stå som værende sølv.


    Ligesom når man bruger et 48-timers kort.
    Der vil man også stadig stå som sølv, men man kan bare spille online, som hvis man havde guld.


    Metoden du bruger med en midlertidig konto, og den gratis måneds guld, kan gøres 3 gange pr. konsol.


    Jeg vil foreslå at købe xbox live gold her:
    http://www.pointheaven.com


    Det er en danskejet side, og jeg har stort set altid brugt den når jeg køber mit gold.
    Det er MANGE gange billigere end at købe det på Xbox'en hos Microsoft,
    og i modsætning til dem man køber på Xbox'en er de IKKE et automatisk fornyende abonnement.


    Man får en kode man skal indtaste på Xbox'en, og derefter har man Gold i den periode man nu har købt.


    Der er rigtigt mange der ikke ved at det man køber direkte hos Microsoft faktisk er et abonnement,
    der automatisk fornyer sig ved udløb.

  • hey tak for det bubbi jeg har dog været lidt nervøs da min xbox er firmware opdateret og ikke vidste om jeg kunne gå live med den men det ser fint ud indtil videre jeg husker dog at bruge ærlige spil tør ikke at tage springet med de brændte endnu.....

    Msi big bang trinergy
    Core I7 875K
    corsair dominator Gt
    2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
    Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
    corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
    coolermaster silentpro 1000watt
    Coolermaster Haf 922

  • Det ville også være dumt..
    For at være ærlig ser jeg helst at alle flashede xbox blev bannet fra xbox live..


    Og til de der bruger undskyldningen at deres små børn ikke kan passe på skiverne,
    kan man for 20 kr. købe fuld game protection i Game Stop.


    Køb spil, og støt spiludviklerne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Det ville også være dumt..
    For at være ærlig ser jeg helst at alle flashede xbox blev bannet fra xbox live..


    Og til de der bruger undskyldningen at deres små børn ikke kan passe på skiverne,
    kan man for 20 kr. købe fuld game protection i Game Stop.


    Køb spil, og støt spiludviklerne.


    Alternativt kan man købe brugte spil. Allerede kort efter udgivelsesdatoen falder spillene markant i brugtpris.
    Tjek evt. http://www.xboxlife.dk som har et udemærket køb/salg forum for den slags:)

  • ja skal osse have udvidet mit sortiment lidt samt have den der dims til at sætte mus og tastatur til samt rat og pedaler ville osse være lækkert

    Msi big bang trinergy
    Core I7 875K
    corsair dominator Gt
    2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
    Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
    corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
    coolermaster silentpro 1000watt
    Coolermaster Haf 922