Problem med driver/GPU?

• Hej tweakers..
    Synes det var svært og beskrive, især på engelsk, så opgav at google det :roller:

Ved ikke helt hvordan problemet er opsået, og kan ikke helt forklare det ved at skrive, så filmede lige hvad der skete:
    http://www.youtube.com/watch?v=EyvZup2326E

Som i kan se, så når man scroller / bevæger noget på skærmen, så kopiere de vinduer man kan se, sig rundt omkring indtil man stopper.

Inden det skete har jeg:
    Installeret "LOIC" :$, byttede grafikkort med min bror i går, og skiftede tilbage i dag (hans com genstartede af sig selv, men på mangisk vis er problemet væk).

Lagde først mærke til det da jeg brugte hans 5850, men efter vi har skiftet tilbage er det der stadig?
    Har fjernet og installeret den nyeste ATI driver, efter jeg har byttet begge gange, og kørt CCleaner inden jeg installerede det igen.

Hvad er problemet, er der nogle af jer som har oplevet det før?
    og hvad kan jeg gøre for at lave det?

Hjææælp :boxed:

/edit
    Kan også sige, når jeg indlæser en hjemmeside, for hver ny ting der bliver indlæst gør den også det med at kopiere, og bare en side som Tweak har maange billeder, og det filmere helt når man trykker F5..

/edit 2
    Fik løst problemet!! :D
    Brugte bare old fashion metoden med fejlsikret tilstand og det hele :$

Til andre som googler sig frem til problemet, eller andre driver problemer, sådan løste jeg det:

1. Kontrol Panel - Fjern Programmer, og fjern alt ATI driver software du kan
    2. Download Driver Cleaner Pro (google det)
    3. Gå ind i start menuen, skriv og kør "msconfig" derinde under Boot fanen, skal du vælge "Sikker start", Anvend og OK
    4. Genstart computeren, den burde meget gerne starte op i fejlsikret tilstand
    5. Kør Driver Cleaner og vælg "Select multiple cleaning filters" og tilføj alle ATI drivere i drop down vinduet
    6. Tryk på start (rensede 2 gange for sikkerhedsskyld), hvis du har CCleaner, så kør det hele, både "Rens" og "Registrering"
    7. Gå ind i "msconfig" igen under fanen "Generelt" skift til "Normal start" og genstart computeren
    8. Installer din NYHENTEDE ATI driver som du plejer og problemet burde være løst :)