Skruer til Canon-objektiv

  • Aften!


    Der er af en eller anden mærkelig årsag, faldet en skrue ud af mit Canon 135L.
    Det er en af de 4 skruer fra mountet på objektivet på nedenstående billede.


    Er det muligt at købe disse skruer løst?


    Har kontakt Visual Service, men de kan ikke hjælpe mig:(


    [Blocked Image: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/05/Canon_EF_lens_mount.jpg]


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • De må sgu kunne hjælpe dig ellers er der vist ikke rigtig nogen der kan.


    Du kan evt prøve og se om du kan finde en skrue som er beregnet til noget andet der passer men det er nok ikke nemt. Skulle ikke undre mig om de har valgt en eller anden obskur størrelse bevist.


    Kontakt Visual Service igen og sig at du har et objektiv der skal laves og det eneste der mangler er en skrue hør hvad det koster at få lavet. Latterligt hvis de ikke bare vil give dig en skrue, men skulle du ende med at betale et par hundrede så er det da billigt for at rede sådan en optik.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    De må sgu kunne hjælpe dig ellers er der vist ikke rigtig nogen der kan.


    Du kan evt prøve og se om du kan finde en skrue som er beregnet til noget andet der passer men det er nok ikke nemt. Skulle ikke undre mig om de har valgt en eller anden obskur størrelse bevist.


    Kontakt Visual Service igen og sig at du har et objektiv der skal laves og det eneste der mangler er en skrue hør hvad det koster at få lavet. Latterligt hvis de ikke bare vil give dig en skrue, men skulle du ende med at betale et par hundrede så er det da billigt for at rede sådan en optik.


    Tør næsten ikke sætte en "uoriginal" skrue i, i frygt for at ødelægge noget.
    Mon det er en standard størrelse? For synes godt nok at den ligner dem der sidder på mit 70-200 F4 IS..


    Har skrevet til VS 3 gange nu, de har stadig ikke svaret mig.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Prøv en af deres andre afdelinger...


    Har de ikke både Århus og København

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Prøv en af deres andre afdelinger...


    Har de ikke både Århus og København


    Jo, men kun 1 mail :(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Jo, men kun 1 mail :(


    Så grib telefonen og ring. Ofte kommer sådanne henvendelser væsentligt længere "frem i køen" end en mail.


    /ask

  • Jeg skal ud forbi på mandag ellers så skal jeg lige se om jeg kan bøffe en kender dem rimelig godt.


    Så kan jeg smide den i et brev til dig hvis det er.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Du må være verdens mest uheldige mand/dreng...
    Hvis WHAT ikke finder ud af noget, så skal jeg gerne kontakte vores lokale DSB fotomand (som er Canon-mand).
    Ring eller SMS, hvis du stadig er på skideren i løbet af næste uge. Ellers glemmer jeg det bare.

  • Any newz _WHAT_?
    Maverick: Må være tæt på den uheldigste.. Men du kender jo historierne :)


    Hvis ikke noget hjælper, må jeg købe et ældre brugt Canon som jeg kan låne skruerne af..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Kan du ikke hive skruen ud og tage et billede af den. Den kan da ikke være så speciel at den ikke kan skaffes hos evt. special butikken ?

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Any newz _WHAT_?
    Maverick: Må være tæt på den uheldigste.. Men du kender jo historierne :)


    Hvis ikke noget hjælper, må jeg købe et ældre brugt Canon som jeg kan låne skruerne af..


    Jeg nåede ikke derud i dag, men planen er jeg kører imorgen. Min 1d'er trænger satme til en rensning :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Smid mig en adresse så sender jeg en skrue :)


    Har smidt dig en PM i stedet :)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo