heey tweakers.
har siddet og spillet en del postal 2 nu, og en af mine kammerater vil nu også spille det, men spørgsmålet er så bare om man kan få postal 2 til en ps3 ? har søgt en del på det, men sys ikk jeg kan finde noget.
heey tweakers.
har siddet og spillet en del postal 2 nu, og en af mine kammerater vil nu også spille det, men spørgsmålet er så bare om man kan få postal 2 til en ps3 ? har søgt en del på det, men sys ikk jeg kan finde noget.
QuoteOprindeligt indlæg af erland3000
heey tweakers.
Postal 2 er udelukkende til Windows, Linux og OSX. Og spar os med "har søgt en del på det, kan ikke finde noget, buhuhu..". Det er enten lyv eller så fortæller det os en del om dine manglende evner til at færdes på nettet.
Som #2 siger er det kun udviklet til PC/Mac men Postal 3, som rygtes at være lige på trapperne, kommer også til konsollerne. Men Postal 3 bli'r dog en 3.-persons shooter...