Kan intet finde om udgivelsesdato,skule være kommet i september så vidt jeg husker,så blev det udskudt,eller er det mon helt droppet ?
Når man prøver at forudbestille hos ea store kommmer der heller ingen dato..
http://www.battlefield1943.com/
1943 WHEN ???
-
-
har funderet over det samme, som om det er fuldstændig glemt til pc. Selvf har de bfbc2 og har svært ved at se hvorfor jeg skulle spille begge spil
har kun gennemsnitligt 1 time dagen. Men er da skuffende hvis det slet ikke kommer til pc
-
Har funderet lidt over det osse. EA har så stor succes med BFBC2 stadigvæk og ikke mindst lanceringen af Vietnam oveni, at jeg tror de ikke vil spille på flere heste på samme tid.
Bare se hvad er skete med deres lancering af MOH, selv om DICE stod for MP delen, så kan det spil jo slet ikke følge med BFBC2 hverken jf. gameplay eller muligheder og har bedst af at blive glemt hurtigst muligt.
Er vi rigtig heldige, så kommer lanceringen til foråret.
Mvh
Sam -
for lidt tid siden søgte jeg info om det igen,det ligner at forklaringen netop er vietnam,og at hele det crew der sad på 1943 lige fik den "lille opgave" at lave en dlc til bc2,hvis det passer bør der snart ske nyt
-
de sku tag og sælge bf1943 i gamenight pakker
billigt for 4-8 personer. Det er så trætligt ikke at have de samme spil længere og det skyldes jo selvf at alt ikke bare er cracked som i gamle dage. Man betaler jo ikke lige 350 hver for et eller andet spil, det er simpelthen for meget, især for os der kun spiller en 3 timer i løbet af ugen.
De har gjort det med l4d2 og vi har alle købt det