Recovery på en computer uden DVD drev??

  • Hej Tweak'ere.


    Jeg har et lille problem, og har forsøgt at søge lidt her på forumet og på google, uden held (Måske forkerte søge ord :crazyeyes:). Mit problem er som følger:


    Jeg har en ASUS UL30vt med windows 7 64-bit. Den er jeg super glad for, men synes den trænger til at få ryddet lidt op. Derfor vil jeg bruge den recovery DVD som fulgte med computeren. Problemet er bare at computeren ikke har noget DVD drev. Jeg ved at man kan få en eksterne DVD drev, men har jeg ikke mulighed for eller råd til. Til gengæld har jeg en stationær computer med DVD drev, som jeg har lagt på netværket, så jeg tidligere har fået data fra CD/DVD'er til min ASUS via den computer. Kan denne metode også bruges ved recovery, og i så fald, hvad skal jeg så sætte computeren til at boot'e på i bios'en?


    Håber nogen kan hjælpe :D


    Mvh
    Anders

  • Hvis du ikke har fjernet den, så har din computer sandsynligvis en recovery partition så du kan gendanne din computer super hurtigt.


    Prøv at trykke på F9 knappen når du starter op, inden den går i gang med at boote windows.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.