Hey!
Er lidt pissed lige nu. Først og fremmest må jeg heller lige sætte folk inden i tingene:
For nok to måneder siden. købte jeg 2 SATA til USB convertere i SHG via deres webshop som jeg så hentede i forretningen. Dette var imidlertid en fejl da jeg kun skulle bruge 1. Men jeg tog begge med derfra, da jeg havde travlt og måtte tage ned med den anden og bytte den dagen efter. Jeg betalte selvf. for begge to.
Nogle dage efter tager jeg så ned med den ene og får pengene tilbage på denne. Det vil sige de kommer tilbage på min "SHG Konto" så beløbet bare ville blive trukket fra det næste jeg køber. Jeg køber dog samme dag en mus til min mors bærbar. Da jeg så kommer hjem ligger jeg mærke til at SHG ikke har taget penge på den, selvom musen kostede mer end det beløb jeg havde tilgode hos dem. Ser da også på dette tidspunkt at de har sendt mig en mail vedr. deres fejl og at de gerne vil have deres penge.
Dette er selvføgelig fint nok og jeg tilbyder at komme forbi forretningen og betale beløbet. Dette vil SHG bare ikke gå med til og siger at jeg er nødt til at overføre pengene. Nu ligger det bare sådan, at jeg bor ca 70 km fra min bank da jeg lige er flyttet og jeg har altså IKKE netbank så det er lidt skod for mig at skulle køre hen til min bank for at overføre pengene når SHG ligger lige ved siden af min arbejdsplads.
Jeg gør imidlertid ikke noget ved det. Blev egentlig sur over det. Hvis de ikke vil have pengene i forretningen er de tilsyneladende ikke nok interesseret i dem.
Så her idag, hvor jeg egentlig har glemt alt om det og ikke har hørt fra dem, får jeg pludselig et brev hvori der står at det er den 3. rykker de sender til mig uden at jeg betaler!
Jeg har bare aldrig modtaget nogen som helst rykkere fra dem tidligere.
Hvad ville i gøre i denne situation ? Jeg tager nok ned og snakker med dem imorgen. Men synes fanme ikke det kan være rigtigt.!