Supersonic Sledge PhysX ?

• Hey,har sat visual indicator til i control panelet,når jeg kører spillet skriver den physx-cpu,også selv om jeg sætter gtx460 som physx processer i control panelet,så det virker umiddelbart som om det VIL bruge cpuén ? Men hvordan får jeg gpuén til at ta over her ? 8o
    I titler som Batman AA,Cryostasis og Mafia II virker det,her kan jeg også vælge det i spillene og den viser physx-gpu på indicatoren.
    :))

• evt. prøv at installer den nyeste beta og be installationen og at fjerne alle gamle drivere m.m har jeg kørt og køre med Driver 260.63 og jeg køre PhysX på GPU uden problemer med mit GTX460 1GB ^^

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    evt. prøv at installer den nyeste beta og be installationen og at fjerne alle gamle drivere m.m har jeg kørt og køre med Driver 260.63 og jeg køre PhysX på GPU uden problemer med mit GTX460 1GB ^^

Det er den jeg bruger,men er den ikke whql ? nå men altså det virker fint med physx i de titler jeg nævner,bare ikke supersonic,der er heller ingen steder i menuen jeg kan vælge om det skal være software el hardware physx,og ud fra indicatoren vælger det automatisk software,altså cpuén.
    Kan heller ikke finde nogen config filer og lege med.
    Har lige haft mit 8800gts i maskinen,sat op til physx processor only i nv cp..ingen forskel overhovedet,hmm :boxed:

jeg køre PhysX på GPU uden problemer med mit GTX460 1GB ^^

også i supersonic ?

• yap osse Supersonic Sled har os kørt andre PhysX tests som StarTalesBenchmark heller ik nogle problemer.