Hvor er den kære Burger dog?? :)

  • Må nok indrømme at jeg ikke rigtig bruger Tweak mere, har ikke så mange spørgsmål som før i tiden. Men når jeg så har, så er det her jeg søger råd. Der er sgu mange dygtige mennesker herinde..

  • Der er alt for mange regler herinde, hvilket er med til at gøre forummet tørt og kedeligt efter min mening.
    Tjekker kun Tweak en gang imellem når jeg har problemer med noget pc relateret, offtopic sektionen er mere eller mindre død, hvilket er en skam. Engang var der mere gang i den, nu drejer det sig næsten ikke om andet end computere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Nu har tråden godt nok skiftet emne lidt, men er der nogen der rent faktisk har hørt hvor hun er blevet af? :) det er snart 2 måneder siden ifølge hendes profil


    Heidi har travlt med arbejde osv., men det er vist planen at hun snart vender tilbage :)
    Så indtil videre må i tag til takke med os andre i teamet :))

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Selv jeg er blevet glemt.. ak ja :P


    Men det kan da være I kan lokke The_Hans tilbage hvis i kan finde ham... han stoppede vist pga. mig..


    :roller:


    Hvor finder man ham ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Selv jeg er blevet glemt.. ak ja :P


    Men det kan da være I kan lokke The_Hans tilbage hvis i kan finde ham... han stoppede vist pga. mig..


    :roller:


    Ja gjorde han, han havde jo altid sagt hvis du nogensinde blev Moderator så ville han smutte..


    Hva var det du hed i starten? Computer_Nooben ik? :))

  • Det er nok den gamle stemning der er røget som gør at nogle af os smutter :O !
    ALT for mange subforums IMO og de gamle som man "voksede op med" er forsvundet.
    Jo Bentz var seriøst en fordomsfuld sur mand, men hold da ferie hvor kunne han få følelserne i kog ! Nu er det bare... psssst... for stort, for livsløst.
    Og ja alle de andre gamle gutter, nogle mega karismatiske endda er væk (Aerial ! Super cool dude) etc.



    Og som tASHDA nævner, så er overclocking bare ikke det samme længere, kan huske tiderne da tøris (ja og mit eget isprojekt, shh ! ) og LN2 køling og de rigtige geeks bare var suuuuper cool at kigge med på, nu er det bare... psst...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Ja gjorde han, han havde jo altid sagt hvis du nogensinde blev Moderator så ville han smutte..


    Hva var det du hed i starten? Computer_Nooben ik? :))



    Zigiro (?!?!)


    :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Ja gjorde han, han havde jo altid sagt hvis du nogensinde blev Moderator så ville han smutte..


    Hva var det du hed i starten? Computer_Nooben ik? :))



    Zigiro (?!?!)


  • Folk er bare flyttet andre steder når de vil vise deres overclocking skills.


    Bencher tit på dice og Ln2, men jeg gider bare ikke lave en tråd herinde da man ikke for ret meget respons ud af det.