Rejsetilbud

  • God aften alle sammen.


    Min familie og jeg skal ligesom så mange andre på ferie her i sommerferien, gerne til udlandet. Men vi har en travl hverdag her op til ferien, og vi har ikke mulighed eller erfaring for at planlægge det selv, derfor vil jeg høre om I kender nogle bereuer (staves?) som planlægger rejser for folk.


    Dvs. de har nogle tilbud omkring nogle distinationer og i pakken er der hotelophold og måske mad, ellers finder man selv ud af det. Måske arrangere de også nogle ture fra hotellet, men ellers finder vi selv attraktioner.


    Håber I er mere vidende end os=)


    MvH
    -Steo

  • Jeg tror de fleste bureau'er planlægger rejser for folk...også hvor man ikke har en række planlagte attraktioner som man skal på.
    Men det er faktisk ikke så svært at planlægge selv nu om dage med sider som f.eks. Momondo og Hotels.com.
    Det er bare at finde ud af, hvor man gerne vil hen og i hvilken periode, derefter ind og finde nogle flybilletter og hotel og så er man kørende.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Tag på charterferie?


    Det er sgu bare at kigge i et katalog, finde ud af hvad man vil, og ringe og bestille. Eller gøre det online.. Dog kan man få lidt rabat ved at ringe :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Tag på charterferie?


    Det er sgu bare at kigge i et katalog, finde ud af hvad man vil, og ringe og bestille. Eller gøre det online.. Dog kan man få lidt rabat ved at ringe :)


    Det kommer jo lidt an på hvad man ønsker. Personligt gider jeg ikke på en strandferie. Jeg vil hen nogle steder, hvor der er noget at se i form af gode museer, flot natur eller den lokale kultur. Hvis man gerne vil på badeferie så er charterture da nogenlunde perfekte.


    Mvh.
    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Det kommer jo lidt an på hvad man ønsker. Personligt gider jeg ikke på en strandferie. Jeg vil hen nogle steder, hvor der er noget at se i form af gode museer, flot natur eller den lokale kultur. Hvis man gerne vil på badeferie så er charterture da nogenlunde perfekte.


    Mvh.
    Anders


    Jamen hvis det skal være nemt og ligetil, så er der da endda nogle rejseselskaber som sælger "pakke" ferier til storbyer, eller andre steder af interesse. Der er charterferie så nok lige et forkert ord :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ssteo
    Det er præcis en "pakke" ferie vi kikker efter. Charterferie er dog ikke relevant :b Desværre. VI skal gerne have andet med hjem end en brun krop :P


    Tag til Thailand. så kan du komme hjem med en række køns sygdomme...


    når det er sagt så har apollo også rigtige ture hvor man tager rundt i et land og kigger kultur.