K: Billigt PCI-e gfx

  • Hej,


    Jeg søger ovennævnte. Det skal ikke kunne det store, men skal have DVI eller endnu bedre HDMI ud, og må meget gerne være fra nVidia, da jeg skal bruge det i en linux-box.


    Ellers er der ikke de store krav umiddelbart, det vil være kanon hvis det lige understøtter DirectX 9.0c også. Er der nogen der har noget liggende?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ArCoN
    Har et X1600XT til og ligge tror jeg


    hvis det skulle have interesse :)


    Hvad skulle det koste og hvor er det? Jeg må lige kigge på det, men deet kan jo nok komme til at spille. Som sagt foretrækker jeg nok NV på baggrund af driversupport under linux, men hvis det er i nabolaget eller noget skulle man da næsten være et skarn om man ikke overvejede det.

  • Har et Asus GeForce, jeg tror den hedder 7300GO men er ikke sikker... Den kan i hvert fald trække css uden problemer, og den har både DVI og VGA udgange, samt S-video. Den fungere perfekt, du kan få den for 150 inkl. porto (som pakke) eller 125 inkl. porto (som brev)

  • Efter at have kigget lidt omkring ser det ud til at det er geforce 8-serie jeg skal have. De nyere 8400gs skulle være ok, og koster ca 200 kr. Så med mindre nogen i Århus lige har et bedre de vil sælge for den pris tror jeg bare jeg køber sådan et når engang mine eksamener er ved at være overstået :)