- hej jeg ville updatere mit bios idag og jeg valgte at hente en fra dfi hjemme side og jeg fik den hentet og fik puttet på og den sagde succesfull og jeg skulle genstarte det gjorde jeg så men den stod bare stille så slukkede jeg og den blev ved med at sige pive lyde hver gang jeg startede den op, hvad kan man gøre for at starte den op experter??
BIOS HJÆLP EXPERTER TAK
-
-
ER DER SLET INGEn dEr KAN HJÆLPE
:S: S:S ?
-
Jeg sidder bare med sådan et udtryk her i hovedet nu over din første sætning
"hej jeg ville updatere mit bios idag og jeg valgte at hente en fra dfi hjemme side"
Du valgte simpelthen bare at hente en bios fra en vilkårlig hjemmeside uden at tjekke op på om biosen nu også passede til bundkortet?
EDIT:
DET HJÆLPER HELLER IKKE AT BUMPE TRÅDEN EFTER 5 MIN!
-
- Jeg tjekkede at de var det rigtige men jeg forstår ikke deres hjemme side den gøre mig ikke klog hvor derimod asus er nemt at forstå jeg har før updaterede bios på mit gamle mb, men dfi har 4 eller 5 forskellige programer bare til at ligge det på med og de programmer forstår jeg ikke
-
- undskyld jeg er så dum men jeg tjekkede den rigtige og den er kommet op igen den lavede virkedelige nogle underlige lyde og fik mig til at indse at jeg måske havde lavet en kæmpe fejl men jeg forstår ikke den blev ved med at fejl melde hele tiden og det hjælp ikke at resætte den men jeg kunne se på den at den var ved at resætte sig selv og den gik bare i stå, heldigvis fik den selv resat aner ikke hvad der er gået galt ? og det med lyde jeg ved godt hvordan de fleste fejl meddelser lyder som fx når du tager ram og og den giver et piv men det her var altså sådan et piv jeg aldrig før havde hørt,
-
prøv at starte med at hive begge ram ud,samt dit batteri ud,og strate den,så er vi sikker på at bios går i 0,der efter sæt dit batteri igen + 1 ram block,og prøv igen,vil den ikke? så prøv med den anden block
-
Martin det rigtig hvad du siger mit bundkort kunne åbenbart ikke lide mine ram mere Der en eller anden fejl med dual slots det tog mig ikke ret lang tid at finde ud af tak for jeres svar her inde