CA Modul for at se digital TV med Yousee

  • Ah ja, det tror jeg nok jeg læste et eller andet sted..


    Har selv fuldpakken og HD pakken oven i, og modtager fint alle kanaler og de mange HD kanaler.
    Har desuden lagt mærke til der er kommet 2 nye HD kanaler til de kommende VM kampe.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Ah ja, det tror jeg nok jeg læste et eller andet sted..


    Har selv fuldpakken og HD pakken oven i, og modtager fint alle kanaler og de mange HD kanaler.
    Har desuden lagt mærke til der er kommet 2 nye HD kanaler til de kommende VM kampe.


    Har også fuldpakken, den er selvfølgelig et must med plus pakken.
    Har man bare en DVB-C tuner (mpeg-2) kan man her hvor jeg bor modtage alle de kanaler der blir sendt ukodede digitalt.
    Karga kan selvfølgelig vælge at finde en god antenne til DVB-T og så modtage de han nu kan finde airborne. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Hvis antallet af fjernbetjeninger er sådan et problem, hvorfor så ikke anskaffe dig en universal fjernbetjening.


    Jeg har f.eks. hørt godt om logitechs harmony serie....

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Hvis antallet af fjernbetjeninger er sådan et problem, hvorfor så ikke anskaffe dig en universal fjernbetjening.


    Jeg har f.eks. hørt godt om logitechs harmony serie....


    Duer sådan en fætter til alt? :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Duer sådan en fætter til alt? :)


    Mig bekendt kan man scanne koder fra en betjening til en anden på rigtigt mange universal betjeninger.


    Til harmony remotes har jeg hørt at det skulle være muligt at downloade profiler til en masse forskellige produkter fra deres hjemmeside, men om det også gælder de billigste harmonys ved jeg ikke.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.