• Hejsa!

Findes der hack til msn, hvor man kan installere dette på modpartens computer, og se alle samtaler samt historik. Alt f.eks. hvis personen har skrevet med nogle, kunne jeg se denne historie og måske endda også aktive samtale?

Hvis der er nogen der kender det, hvad hedder programmet/erne? Skal vide det så jeg kan få det slettet :).

Grunden til jeg spørger er fordi jeg har en bekendt der er blevet udsat for dette.

På forhånd tak!

Oprindeligt indlæg af mikkelmoeller
    Hehe fisker skam kun efter at få renset hendes pc, blot for at vide hvad jeg kigge efter. Selv IT-supporter så hvis jeg ville hente noget snavs, tror jeg godt jeg kune finde ud af det by my self :clap:

All right fair nok, men en god anti virus kan klare det. evt suppleret med spybot destroy...
    Du kan ikke kigge efter et specielt sted... hele molevitten skal scannes...

Hvis du vil være 112% sikker, så giver du hende en re-installation :)

• Jeg kender en form for msn "hack"
    Gør hvad overstående siger og derefter tjek dette.
    **Det virker kun hvis hun har WLM Plus installeret**
    Der findes et hack hvor man giver en ven, den ene del af et plug-in, og så installere man selv den anden del. Ved hjælp af en samtale med personen udveksler vennen alle de informationer man selv beder om. Der er en liste over cmds. Nvm, tjek hendes plug-ins og afinstaller dem alle. Eller afinstaller Plus. Plus skal du ikk bruge til noget.