browservalg i Windows

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Det kan sagtens lade sig gøre, men vil i sidste ende være rigtigt dårligt i mine øjne.. Hvis der skulle være ét valg, så ville det valg naturligvis blive ekstremt udbredt.. Allerede der har man monopolproblemer..


    Når der så er gået noget tid og sælgeren af den ene løsning kigger på sin bankkonto, så afsætter han cirka 0 kr. til R&D-afdelingen og der sker absolut intet nyskabende på det område, indtil at der kommer en konkurrent..


    Kan godt være jeg sætter det meget hårdt op.. Men i min verden burde det også være lovpligtigt at have antivirus på sin pc og det er lige før jeg ville foreslå pc-kørekort, ligesom vi har bil-kørekort.. Så kan godt være mit verdensbillede bare er skævt


    Jeps det er dit billede, som er lidt af vejen. Alle skal have et valg, som du siger hvad med dem som slet ikke vil have med det at gøre ?, kører du din vej så er de tvunget af dig til at fræffe et valg hvilket osse kan resultere i noget rigtig skidt.
    Som jeg læser dit argument, så er det fint så længe folk ved hvad de har med at gøre, men du kan da ikke skære alle over en kam.


    Fx. igen, min onkel vil ikke have en computer eller en mobil, jeg har undret mig meget over det og spurgt han om det, han svarede har I brug for at få kontakt til mig så skal i jo nok få det, ellers hører i det jo nok. Jeg kan godt følge ham i den tankegang, han har sin helt egen personlig frihed, som vi ikke har mere grundet de muligheder der findes, men man kan sagtens leve uden dem.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.