jeg har en htc hd2 og kunde godt tænke mig en film afspiller lige som vlc, har prøvet at hente en til min tlf men den virker ikke.
Kender i et programs som jeg kan bruge, for den fra microsoft virker ikke så godt.
jeg har en htc hd2 og kunde godt tænke mig en film afspiller lige som vlc, har prøvet at hente en til min tlf men den virker ikke.
Kender i et programs som jeg kan bruge, for den fra microsoft virker ikke så godt.
Jeg bruger Media Player og CorePlayer på min HD2.
Hvilken ROM bruger du på din?
6.5
Stock?
Jeg bruger:
|L|6.5.5|ROM|WWE| Energy "Leo" 23529/21891 |Feb 7| Sense 2.5.2011 / MaxManila
Og den køre bare godt.
jeg er ikke så god til det der upgrade til htc hd2, men hvis du har en rom update til den tlf som man lige kan smide på uden så store problemer så vil jeg da meget gerne have den af dig hvis det er ok. bare på en rar fil.
Lidt om min tlf sikkert gammel software vil gerne have nyere.
os 5.2.21869 (21869.5.0.82)
manila 2.5.19211619.0
rom 1.66.403.1 (76641) dk
dato 01/13/10
radio 2.06.51.07
QuoteOprindeligt indlæg af Meinder
jeg er ikke så god til det der upgrade til htc hd2, men hvis du har en rom update til den tlf som man lige kan smide på uden så store problemer så vil jeg da meget gerne have den af dig hvis det er ok. bare på en rar fil.
Der skulle gerne ligge en Stock 1.66 rom på HTC hjemmeside men ellers kan du finde mange andre her:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=534
De fleste kræver du skifter SPL, men det er klaret nemt.
*EDIT* Ja så har du den nyeste Stock.
kender godt siden men jeg er en tumpe til det. hvad er spl
QuoteOprindeligt indlæg af Meinder
kender godt siden men jeg er en tumpe til det. hvad er spl
Tænk på det som Telefonens BIOS, det er den som bestemmer hvilke ROMs der må smides på.
jeg har fået et til at virke tak for hjælpen.
hvad for et fil format skal filmen være i ???? mine egne film fra dvd, jeg bruger coreplayer som afspiller.