Hussalg og Finanskrise

  • Hej alle....


    Vi har nu gennem 6 måneder forgæves forsøgt at sælge vores hus gennem en af landets største ejendomsmægler kæder, uden at få vis vores ejendom frem een eneste gang !!!!


    Vi har nu lavet en hjemmeside http://www.dejligthus.dk som giver et rigtigt godt indtryk af vores hus.


    Er her andre som også har lavet alternative tiltag for at få solgt deres hus, kunne det være sjovt at høre om ideerne.


    /pierre

  • Super lækkert ja..
    Vi var da købere hvis den heldige lotto-kuppon landede inden for dørene :D


    Dog synes jeg det er lidt besværligt at finde ud af hvor det nøjagtigt er huset ligger.
    -Kunne godt ha været gjort lidt mere åbenlyst

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Well, min fars hus skal have nyt tag på, så snart vejret bliver til det. Og så skal det sættes til salg igen. Ved sku ikke helt om det tæller :))

  • Der er måske et par grunde til ingen vil se på det,
    1 prisen.
    2 beliggendhed.
    men et pænt hus er det da.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Lækkert hus og også en god hjemmeside du har samlet sammen. Nogle forslag til forbedringer:


    PLANTEGNING. For mig er det noget af det første jeg kigger på og jeg finder det ret vigtigt.


    Der mangler en side med fakta:
    Størrelse af grund og hus
    Forbrug det sidste år


    Altså hvor alle de relevante fakta er sat overskueligt op.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Vi købte hus i Juni sidste år og solgte vores store andelslejlighed via boligportal.dk - det kostede godt nok 800kr men vi havde mange intereserede der kom og kiggede.

    Inden vi købte hus kiggede vi rigtig længe, på nettet og i boligaviser, og som andre har nævnt synes vi at en plantegning var en rigtig vigtig del af salgsannoncen.
    Men jeg synes i har lavet en rigtig fin side, og det er vel egentlig et spørgsmål om at få udbredt den så meget som muligt eks. via facebook o.m.a.


    Håber l finder en køber snart - det er sgu ikke sjovt at stå med en masse penge, bundet i ejendom man ikke kan sælge.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu


  • Jeg fandt skam en enkelt af slagsen.
    Jeg tror prisen er for høj. Som der blir nævnt er det ude hvor kragerne vender.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • IMO, så er prisen da ikke ret høj. Man skal da også lig etænke på at det er møbleret når man køber det. Og det er da et enormt flot hus, og meget stort.

  • Jeg tror du vil gøre dig selv en tjeneste ved at finde en ny ejendomsmægler eller forlænge den kontrakt du har med din gamle, istedet for at satse på den hjemmeside.


    Der er næppe nogen der falder for den slags markedsføring når det gælder huskøb. For det første er hjemmesiden mørk og uindbydende, for det andet står der ingen steder hvor den ligger, for det tredje mangler der masser af fakta, og for det fjerde er det bare en grundlæggende forkert måde at gribe hussalg an på. Din målgruppe er utroligt lille når der er tale om en afsides-beliggende landejendom på Lolland/Falster, og chancen for at du skaber kontakt til præcis den rette køber, er minimal.


    Så tag et godt råd og forlæng din mægler-kontrakt ;) Sæt evt. prisen ned, det KAN godt være det er det der skal til ;)



    PS. Når det så er sagt, synes jeg det er et utroligt pænt hjem I holder jer. :)

  • Ja... Når der kigges på hus er noget af det allerførste man vil vide noget fakta: Hvor ligge det, hvor stort er det, hvad koster det....


    Du får ikke folk til at skulle lede efter det. Jeg sad og bladrede lidt på siden og fandt ikke engang en adresse/præcis beliggenhed! Hvis du vil bruge den side, skal fakta rykkes helt frem på forsiden.


    /ask