BF:Bad Company 2 (PC) - Søger medlemmer

• Hejsa,

Vi fra TLD (The Last Danes) søger medlemmer til at spille for sjov, men også på hold i det nye BF:BC2, med BETAen på benene om få dage, er vi jo en del der glæder sig til resultater af dette nye spil til Battlefield serien.

SKulle du have lyst til at spille det med, så kontakt mig eller en anden fra TLD på vores hjemmeside http://www.tld-clan.dk eller TeamSpeak 3 server 89.221.168.131:9992

"See you on the Battlefield!!"

Joggler aka Tigerf|sh

• Er det muligt at komme til at spille den beta for alle eller er det kun nogle få udvalgte der kan det?

WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Er det muligt at komme til at spille den beta for alle eller er det kun nogle få udvalgte der kan det?

Hvis du køber limited edition fra steam så for ud også en beta key med som gælder til engang sidst i Febuar.

• Ah ok, på den måde...og det er lige meget hvornår man preorder, man får en key lige meget hvad? Det kunne jo være rart at høre hvordan beta'en kører før man bestiller spillet og en key.

WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Ah ok, på den måde...og det er lige meget hvornår man preorder, man får en key lige meget hvad? Det kunne jo være rart at høre hvordan beta'en kører før man bestiller spillet og en key.

Har lige bestilt spillet og fik en beta key med det samme, om det er det samme i morgen ved jeg ikke. Men jeg skal nok skrive hvad jeg mener om det i morgen.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af dasjap

Har lige bestilt spillet og fik en beta key med det samme, om det er det samme i morgen ved jeg ikke. Men jeg skal nok skrive hvad jeg mener om det i morgen.

Det ser jeg frem til :cheers:

Det kan dog kun være bedre end COD MW2..

• Jeg preordered i går hos http://www.direct2drive.co.uk (Billigste sted hvor der er beta keys)

Og jeg får beta key med mail i morgen. Skal nok skrive hvad jeg syntes om det!