Øv.. vidste at det ville hævne sig at jeg sov til klokken 15.. nu kan jeg selvfølgelig ikke sove..
Andre der har det problem?
Øv.. vidste at det ville hævne sig at jeg sov til klokken 15.. nu kan jeg selvfølgelig ikke sove..
Andre der har det problem?
Jeps. Er træls, at man ikke kan falde i søvn, når man burde og så, at man kun sover 3 timer og ikke kan sove mere.
yup.. og så sover man igen til klokken sent.. skruen uden ende..
Præcis, men man kunne jo ændre det på den hårde måde. Blive oppe til næste dag. Har jeg prøvet nogle gange efterhånden. Synes bare det er træls med grus i øjnene hele dagen.
Livet kan være hårdt, men som jeg siger til drengene så lærer de det nok en dag når de får familie...
Tænk hvis man vidste i dag, hvad der nøjagtigt ville ske i morgen..!
:]
har samme problem og som i kan se er det der stadig væk
Ka' nikke genkendende til det. Ta'r mig tit selv i at jeg sidder og siger: "Nå nu er det altså i seng" eller " lige en smøg til"
Men det ender altid lige som nu, at askebægeret er fyldt og som i kan se, så er tiden løbet. Alt for meget. Især når den står på arbejde senere i dag.
Nå lige en smøg til og så "go' nat nu"
Heh.. Jeg sidder normalt også oppe til 6-7 stykker og sover det meste af dagen væk.
Jeg skal sq snart have et arb. :]
lol det bliver ik bedre af at få et arbejde. lige pt sidder jeg fx på job og røvkeder mig! gaab
lool ja så kan jeg godt se det ikke hjælper. :p
Jeg burde også smutte i seng. Men det er fandme svært og vende dag og nat tilbage når man har natte arbejde i weekenden.
QuoteOriginally posted by ø
lol det bliver ik bedre af at få et arbejde. lige pt sidder jeg fx på job og røvkeder mig! gaab
Me 2 - me 2 - Her sker nada idag - men så kan man jo heldigvis surfe lidt....
QuoteOriginally posted by WizzarD
Me 2 - me 2 - Her sker nada idag - men så kan man jo heldigvis surfe lidt....
total fedt at få løn mens man sidder på Tweak