Ugens Nyheder

• Fandt lige ud af, at jeg skulle fremlægge om denne Uges Nyheder, altså hvad der er sket og hvorfor.. Men har ikke set "Nyhederne/Tv-Avisen" i alle 5 dage, eneste nyheder jeg egentlig har fået med er

DanFoss, det med deres slagteri ikke var rengjort godt nok.
    ..

Kan i hjælpe mig lidt her? :O , hvilke "store" nyheder er sket i denne uge?.. (helst ikke HW/Casemod relateret :rolleyes: ).

• Danfoss laver da ventiler, kompressorer osv til f.eks. køleteknik. Tror sgu ikke de har et slagteri 8o

• Tror vist du skulle se mere på nyheder :-)

Originally posted by Aerial
    Pusherstreet blev hugget op ;) :)) *G*

ja! og det er jo faktisk en kæmpe nyhed!!

den "gade" er jo kendt over hele landet,også som en del af Christiania som er det eneste af slagsen og faktisk er en af Københavns største særværdigheder...

det burde han uddybe! ;)

• Ja det ligner heller ikke mig at lave tråde om lektier vel? ;)

Ej, BT siden, og Pusher-Street, og Danish Crown.. så må min Samfundslærer vel leve med det! :D

Andre Nyheder?...?

Originally posted by Torque

Danfoss laver da ventiler, kompressorer osv til f.eks. køleteknik. Tror sgu ikke de har et slagteri 8o

Nej havde lige misforstået noget..

Danfoss - Danish Crown! :T

• Ja Danfoss er et firma med bla. ventiler..
    De er med i udviklingen og er helt fremme.
    Her taler jeg som varmemester. har lige fået monteret ca. 200 danfoss ventiler, så slagteri, næh det er det ikke , med mindre der er et par medarbejder der er blevet slagtet ( FYRET), skulle være et godt firma.
    :drink:

Originally posted by Bagekartoffel
    Ja Danfoss er et firma med bla. ventiler..
    De er med i udviklingen og er helt fremme.
    Her taler jeg som varmemester. har lige fået monteret ca. 200 danfoss ventiler, så slagteri, næh det er det ikke , med mindre der er et par medarbejder der er blevet slagtet ( FYRET), skulle være et godt firma.
    :drink:

Yup, vi laver ventiler her i Kolding :D

Startede på Danfoss som TD'er i mandags :clap:

Originally posted by Bagekartoffel
    Lidt flovt, ...
    Hvad er det så lige en TD´er laver..
    Uviden ..? måske..
    Men tillykke med jobbet, har kun hørt godt om Danfoss.. :D

En Teknisk Designer laver tekniske tegninger af emner, maskiner, opstillinger og så videre. Layouts af produktionslinier, ergonomi og alt muligt i den dur. Det er ihvertfald hvad det handler om på Danfoss. Man kan selvfølgelig også komme ud til en entrepenør eller teknisk forvaltning, og tegne bygninger, vejanlæg og lignende.

På Danfoss tegnes der udelukkende 3D i Autodesk Inventor, som er et vildt fedt proggy - som er lavet specielt til maskintegning. En slags blanding af AutoCad og 3D StudioMAX.

Originally posted by GrillRotten
    Tillykke... Så er der nogen der snart skal have en kompressor fra arbejdet ?.... :)):)):))

Hehe, tanken har skam strejfet mig. Men vi laver desværre kun magnetventiler her i Kolding, hvilket iøvrigt er lidt af en videnskab i sig selv. Hovedforetagenet er jo i Nordborg på Als. Meeeen, har da tænkt lidt på at høre, om der ikke kan arrangeres noget firmarabat på stumperne engang :D

Originally posted by Torque
    Hehe, tanken har skam strejfet mig. Men vi laver desværre kun magnetventiler her i Kolding, hvilket iøvrigt er lidt af en videnskab i sig selv. Hovedforetagenet er jo i Nordborg på Als. Meeeen, har da tænkt lidt på at høre, om der ikke kan arrangeres noget firmarabat på stumperne engang :D

HeHe... Tænkte nok at du havde overvejet det. Gør jeg sgu også når jeg begynder et nyt sted...

Tanke nummer 1 : Hvilken rabatter og frynsegoder findes der her... :))

• Ja, der er jo næsten altid en eller anden form for fryns...
    Jeg arbejder på et plejecenter, kommunalt ansat, så det med frynsegoder det er jo begrænset.
    Men oplevelser det får man...
    dog af en anden karakter end i det private..
    Får dog af og til tiltusket mig nogle vareprøver af omrejsende konsulenter..
    Alt kan bruges..