Ville i tro dette keyboard havde bagbelyste knapper?

• Hey

Ja som overskriften siger.

Dette tastatur: [URL=http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/5759&cl=dk,da]http://www.logitech.com/index.…ard/devices/5759&cl=dk,da[/URL]

Udfra billederne vil i så vurdere om tastaturet lyser op imellem tasterne ?

Mit bud var ja, men det blev da godt nok slået til jorden igen efter jeg købte det! Det er bare pladen under tasterne der er orange. At det så på logitechs billeder angiveligt ser ud som om det lyser op finder jeg lidt misvisende.

Men det står selvfølgelig heller ingen steder faktisk :))

~D

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• Syntes det ser ud som du siger det er på billedet, altså bare pladen under tasterne.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af dasjap

Syntes det ser ud som du siger det er på billedet, altså bare pladen under tasterne.

Ditto her. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel

Ditto her. :)

Ja det er lidt falsk reklame synes jeg. Men det er også mellem tasterne jeg snakker om .. men ser man det i virkeligheden er det overhovedet ikke i nærheden af så kraftigt som de får det til at se ud :P

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• Det kunne godt give et lille indtryk af bagbelysning, men det er mest fordi man ikke er vant til at der er en orange plade under tasterne så man tænker ikke på det. Men hvis jeg ville have et tastatur med bagbelysning ville jeg tjekke specifikationer i stedet.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Oprindeligt indlæg af dna
    Det kunne godt give et lille indtryk af bagbelysning, men det er mest fordi man ikke er vant til at der er en orange plade under tasterne så man tænker ikke på det. Men hvis jeg ville have et tastatur med bagbelysning ville jeg tjekke specifikationer i stedet.

Anders

Ja det var som heller ikke et krav, blot en detalje jeg synes så fed ud :) Hvis man vil have et bagbelyst tastatur skal man nok heller ikke gå ud fra det har det, når det kun koster 200 kr og der står Logitech på :))

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• this says it all?

Bagbelyste medieknapper gør dette kompakte tastatur med taster i fuld størrelse til det rigtige værktøj når du skal styre dine mediefiler og fiffe skrivebordet op.

Oprindeligt indlæg af Firedog
    this says it all?

Bagbelyste medieknapper gør dette kompakte tastatur med taster i fuld størrelse til det rigtige værktøj når du skal styre dine mediefiler og fiffe skrivebordet op.

Hehe det var også noget af det første jeg så :D

Oprindeligt indlæg af Firedog
    this says it all?

Medieknapper.. Det vil sige, ikke mellem alle knapper - kun medieknapperne i toppen af tastaturet!
    Tough luck.. Men så sparer du også dét strøm ;)