MW2 - Dedicated servers mangler!

• Efter jeg er begyndt på mw2 savner jeg lidt at jeg selv kan vælge hvilke servere jeg vil spille på. I CoD4 plejede jeg altid at spille på nogle bestemte servere fordi jeg viste der ikke var noobtube, last stand og marty. Dedicated servers er også dem hvor der f.eks. var mods til kun snipers, knife, etc etc etc.

Så derfor er der selvfølge lavet en hjemmeside i kan "skrive under på" at i vil have dedicated servers. [Lige her ______

Så nu synes jeg alle herinde skal gå ind på den side og udfylde email, fornavn og cod navn så vi kan få vores dedicated servers tilbage! Og bagefter sender i den her hjemmeside til alle i kender :)

Checkede lige og der er 240760 signatures.

• Hvis du går ind på deres forums så ser du rigtig mange som brokker sig over det. Jeg gider ikke købe flere spil fra dem efter det de har lavet med mw2. masser af lag. en del cheaters og man kan ikke banned dem som på dedi..

Hvis du går ind på deres forums så ser du rigtig mange som brokker sig over det. Jeg gider ikke købe flere spil fra dem efter det de har lavet med mw2. masser af lag. en del cheaters og man kan ikke banned dem som på dedi..

Helt enig. Også derfor der er oprettet denne hjemmeside. Hvis der evt er nok signatures udgiver de måske en patch der giver os dedicated servers. Der er også lavet en youtube video. Han overbevidste ihvertfald mig om at der skal så mange signatures på som muligt!

• det virker perfekt deres system de har lavet og jeg kan ikke KLARE folk der whiner over noobtuber, last stand og marty!!! det er en del af spillet!! og hvis du ikke kan lid de ting så lad vær med at købe spillet!

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

Oprindeligt indlæg af Blackbrizz
    det virker perfekt deres system de har lavet og jeg kan ikke KLARE folk der whiner over noobtuber, last stand og marty!!! det er en del af spillet!! og hvis du ikke kan lid de ting så lad vær med at købe spillet!

He's got a point you know? ;) :goodpost:

• Øhh hvor kommer du fra? vi snakker ikke om tuber og last stand. Jeg har intet i mod de ting. Bruger dem selv.

Det som denne tråd handler om er Dedicated servers som vil fjerne det latterlig Lag problem og man vil kunne banned alle de cheater som er i deres ellers så perfekte system. Som enlig ødelægger spillet.

• Og jeg har ikke haft ping problemer og når der har været de prob så bliver der næsten altid skiftet host

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

Oprindeligt indlæg af Blackbrizz

Og jeg har ikke haft ping problemer og når der har været de prob så bliver der næsten altid skiftet host

Så vil jeg helt ærligt sige at du ikke har spillet det nok...!

Jeg har ikke andet haft problemer med pings og diverse hackers.

Systemet de har bygget op er direkte latterligt det fungere måske rigtig godt på konsol men overhovedet ikke på pc!

Dedicated servers er en del af pc spillet og som der bliver sagt i filmen på youtube så fjerner man en stor del af spillet ved at afsatte det med sådan en lappe løsning på et problem der aldrig nogensinde burde have været der...

• Læste forkert :crazyeyes:

Jeg oplever også 50% af gangene at det lagger. Og den skifter ikke host. og selv om man gør som de siger så kan man stadig ikke lave spil. Det er bare en stor fejl med det her system. Hvad jeg høre er grunden til de lavede det for at man ikke skulle snyde. :clap: Det dækker da vidst kun over at det var for at tjene penge..

Oprindeligt indlæg af SenZer
    Læste forkert :crazyeyes:

Jeg oplever også 50% af gangene at det lagger. Og den skifter ikke host. og selv om man gør som de siger så kan man stadig ikke lave spil. Det er bare en stor fejl med det her system. Hvad jeg høre er grunden til de lavede det for at man ikke skulle snyde. :clap: Det dækker da vidst kun over at det var for at tjene penge..

Ja de har kun gjort det for at spare penge..

Jeg hader allerede det spil meget mere end COD5.

Single player delen er god men multiplayer delen er virkelig til grin aldrig har jeg set så mange hackere og cheaterer på et sted.

Spillede en runde igår som blev afsluttet med en nuke på 30 sek :crazyeyes:

Personen skød de første 11 personer på 10 sek også blev AC130 flyet ellers brugt indtil han fik en nuke.

Sådan nogle personer er virkelig med til at ødelægge et spil som dette fuldstændigt.

• Jeg synes aldrig jeg har set nogen så dumme men her i dag var der en som så mig købe ind i en bygning. Han kunne sjovt nok skyde mig selv om han på ingen måde vidste hvor jeg var.

Jeg spiller det stadig men ikke i særlig langtid. For jeg bliver træt af nogen ting. Som når jeg kan se at jeg er gået lidt væk fra et hjørne fordi jeg bliver skudt på. Så får de mig selv om det ikke burde være muligt. :ph34r: når jeg ser der igen. Kan jeg se at jeg slet ikke flytter mig så meget som jeg burde gøre.

Jeg synes bare der er mange ting. Tuber man kan nogen gange stå tæt på folk hvor man er 110% sikker på at ramme. Men nææ nej. og nogen gange kan man høre man når at skyde med den inden man dør. Men der kommer intet ud :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af gamlejesper
    Private match + fibernet + mates = NO WHINING ! :cheers:

Det er der så bare ikke alle som kan på grund af Strict NAT..

Endnu en grund til at de ikke skulle have fjernet dedicated servers..

• Det er heller ikke alle der kan få fibernet ;) Men det er også bare pisse træls at man skal sidde og vente på folk er færdige med deres spil. For det er jo næsten umuligt at få en ven ind i sit spil.