Ny Købt FIFA 10 til PS3

Oprindeligt indlæg af Happy^

Eller din storebror kunne bare tage og passe på de bon'er han får..... Sværere er det ikke.
    Regler er regler - følger alle dem, så er det så meget lettere.

Personligt havde jeg valgt at skrive til EA, i stedet for at snyde butikken til at give en ny skive.

da jeg aldrig har hørt om den garenti fra EA, så gjorde jeg som jeg gjorde.. og jeg vil sige efter man har stået i butik, så kan man sgu godt lige hvis samme kunde kommer tilbage 1-2 dage efter til mig og viser mig det sgu er gået i stykker, så ville jeg da bare bytte det. De kan sgu da lige finde betalingen i systemet..

Oprindeligt indlæg af Firedog
    da jeg aldrig har hørt om den garenti fra EA, så gjorde jeg som jeg gjorde.. og jeg vil sige efter man har stået i butik, så kan man sgu godt lige hvis samme kunde kommer tilbage 1-2 dage efter til mig og viser mig det sgu er gået i stykker, så ville jeg da bare bytte det. De kan sgu da lige finde betalingen i systemet..

Jeg må nok råbe med i koret sammen med dem der mener du har tørret jeres problem af på Bilka.
    Jeg håber det gir stof til eftertanke for dig og din bror i fremtiden.
    1. At i gemmer jeres bonner i fremtiden.
    2. At du nok må være forberedt på at få en del kritik for din handlemåde når du poster som du har gjort her i tråden, jeg ville hvertfald under ingen omstændigheder ha hjulpet dig selvom jeg havde haft en bon der kunne bruges. :$

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Oprindeligt indlæg af baloo

Jeg må nok råbe med i koret sammen med dem der mener du har tørret jeres problem af på Bilka.
    Jeg håber det gir stof til eftertanke for dig og din bror i fremtiden.
    1. At i gemmer jeres bonner i fremtiden.
    2. At du nok må være forberedt på at få en del kritik for din handlemåde når du poster som du har gjort her i tråden, jeg ville hvertfald under ingen omstændigheder ha hjulpet dig selvom jeg havde haft en bon der kunne bruges. :$

jeg kan udemærket godt forstå dem som siger både for og imod..
    Jeg gemmer mine bonner ;)
    Jeg med glæde også i mod kritikken, og den er fuld forståelig da det selvfølgelig ikke er deres problem manden ikke kan gemme hans bon..
    Men det skal siges, Spillet var købt i bilka til at starte med, og blev så også tøret af på dem :)

• At det er den selv samme ekspedient betyder ikke en pind. Det er umuligt at huske folk fra den ene dag til den anden. Jeg ved ihvertfald personligt at hvis jeg har haft 50-100 kunder i løbet af en dag, vil jeg måske! kunne genkende ansigtet på ÉN kunde. Hvad kunden så har bestilt tidligere, det er simpelthen umuligt at huske...

Stamkunder er en helt anden ting, og det tvivler jeg meget stærkt på at I har været i Bilka's Radio-TV.

Må jeg på det kraftigste anbefale en mappe med lommer, hvor bonner på værdigenstande og andre dokumenter gemmes. F.eks. Dyrt tøj, elektronik, kviteringer til gaver osv. Det kan ikke være vanskeligt...

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet en gang, sidst af Slammand ().

Oprindeligt indlæg af Slammand
    At det er den selv samme ekspedient betyder ikke en pind. Det er umuligt at huske folk fra den ene dag til den anden. Jeg ved ihvertfald personligt at hvis jeg har haft 50-100 kunder i løbet af en dag, vil jeg måske! kunne genkende ansigtet på ÉN kunde. Hvad kunden så har bestilt tidligere, det er simpelthen umuligt at huske...

Stamkunder er en helt anden ting, og det tvivler jeg meget stærkt på at I har været i Bilka's Radio-TV.

Må jeg på det kraftigste anbefale en mappe med lommer, hvor bonner på værdigenstande og andre dokumenter gemmes. F.eks. Dyrt tøj, elektronik, kviteringer til gaver osv. Det kan ikke være vanskeligt...

hehe, som sagt var det min bror, jeg har det med at smide boner til spil osv, smider jeg ind i spil kassetten. Mens tv, hardware osv smider jeg i netop i en mappe med nogle lommer :)