jeg sidder i den situation at jeg skal finde ud af hvordan jeg sætter min Iphone / Ipod Touch, til min NAD C 326BEE forstærker.. har fundet en masse muligheder om hvordan det kan lade sig gøre, men er ikk helt på hjemmebane på det område her så vil gerne høre jeres mening, og evt. andre muligheder:)
jeg har fundet ud af at man kan via: Belkin Retractable Mini-Stereo Cable link her kan sætte det sammen på den måde, da det er to "hanner", altså en i ipodden og en i forstærkeren, (vil en fortælle hvilket "hul" stikket skal i?)
anden mulighed er at købe en NAD IPD 2 dock som er lavet til formålet (den er udsolgt og kommer ikke foreløbigt i hele jylland) men det ville være den fede løsning, den er desværre udelukket da jeg skal have løst det her indenfor de kommende dage..
så er der lavet noget der hedder: Logic3 Audio iPod Dock Cable - Dock to 3.5mm Jack link, kan ikke finde producentes hjemmeside.., er det en mulighed? skriv jeres mening, evt om i har erfaring med nogle af mulighederne..
På forhånd tak:) ( vidste ikke hvor jeg skulle smide tråden, vurderede det her var det rigtige sted:P)