Hvor holdbart er Aion?

• Sidder her og overvejer stærkt at købe spillet og komme igang :clap:

Men hvor holdbart er spillet?
    Tidligere har jeg spillet WoW, hvilket jeg var helt bidt af. Det var virkeligt fedt, i den tid det kunne underholde mig.
    Men det er efterhånden noget tid siden, og har ledt efter en værdig erstatning siden da.
    Prøvede warhammer online, hvor jeg lavede en del forskellige chars, dog kom den char jeg spillede mest på kun i rank 23. Det der fik mig til at stoppe, var simpelhent at spillet føltes for tomt. Jeg havde ingen idé om hvad jeg kunne se frem til i rank 40, andet end et par rvr scenarier.
    I WoW vidste man godt hvor awesome det ville blive at ramme lvl 60, og hvor mange muligheder det åbnede.

Men hvordan ser det ud med Aion, hvad er der at se frem til i max lvl ? Hvad gør spillet holdbart?
    Gider virkeligt ikke at købe et spil, bruge 20 dage foran computeren for at ramme lvl 50, for så at finde ud af at der ikke er nok udfordringer til at holde på underholdningen.
    Det jeg elskede ved WoW, var den nærmest familie agtige stemning der var i en guild, og afhængigheden af hinanden i raids.

• Jeg er stoppet med at spille det.. Synes det lignede alt for meget wow uden egentlig at være det, da ALT var lavet anderledes end den tilsvarende mulighed i wow :boxed: Og så følte jeg ikke rigtigt nogen god historie i det, så tager man selve gameplayet og historien fra spillet, så er der ikke vældigt meget tilbage desværre..

Synes ihvertfald ikke det er månedsbetalinger værd

Oprindeligt indlæg af kraftværk
    Stoppede du fordi der var for meget grind? Og hvad regner du med at champions online bringer? Kan se at det har fået lavere metapoints inde på steam end Aion(en slags vurderingspoint).

øhh nej jeg spillede i sin tid Daoc, det tog et halvt år at nå maks level
    grind gør mig intet, der er bare så mange ting jeg ikke kan lide ved AION

f.eks
    ubalance i pvp (ranged kan vinde til hver en tid ved at bruge vinger)

NCwest sagde de havde lokaliseret europa servere altså servere fysisk placeret i europe det har de ikke men de er i US, og følger US's tider når der skal maintenance, samt support er US tider og kun US telefon man kan ringe til, skulle man få brug for det

Det værste ved det hele er at deres movement stinker af helvede til, det er klodset og grimt og er 100% sikkert lavet af de samme klap hatte der laver alle de andre F2P mmo's der stinker movement som regel også